|
|
|
|---|---|
| Såg en sak när jag parkerade bilen (525 e34) nyss. Efter det att jag hade låst bilen så lyste fönsterhissknapparna mellan stolarna. De lyste mycket svagt, svagare än när bilen är igång. Stod kvar en stund och väntade för att se om de slocknade, men icke! Ska det vara så, eller försöker bilen säga något? Har säkert varit så förut, men då har jag inte sett det. Man måste titta noga för att se om det lyser. Verkar ju inte tömma batteriet iaf, har inte haft några startproblem (än). | |
|
Du kanske glömt parkeringsljuset på...? Annars ska dom inte lysa. |
|
| Allt annat på bilen är avstängt, bara de knapparna som lyser svagt. | |
|
dem ska lysa några sekunder vänta typ 5 minuter och kolla igen....... M.V.H Mauricio |
|
| Ok. Tack Maurixt! Stod och väntade kanske 30 sek eller nått. Lite för lite då kanske. | |
|
De slocknar efter ett tag. I'd rather be dead and cool, than alive and uncool. |
|
|
Sen kan man ju börja ifrågasätta denna funktion. Varför??? Att kupébelysningen lyser en stund är ju alltid trevligt, men varför ska fönsterhissknapparna lysa 5 min efter man låst bilen? |
|
|
De lyser en stund efteråt för att visa att man fortfarande kan manöverera dem. Man kan alltså köra hissarna upp och ner, trots att man tagit ur nyckeln. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Då så. Tack för svaren! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.