|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk ganska lik vanliga e60 | |
|
Mera: Länk Länk |
|
| vilka stolar ehhe...men har inte ett litet fack under klimatanläggningen försvunnit | |
| jag håller med...det är ju en sportbil förfan | |
|
Fy fattar inte heller träd i en sportbil.... att alla fina materialer som finns kom dem på den skiten...... kunde dem inte ha carbon eller aluminiun inlägg i panelen??? typ M3 GT... ja ja.... M.V.H MAuricio |
|
|
Givetvis ska det vara träpaneler i en lyxbil av BMWs dignitet! Stolarna ser för övrigt samma ut att vara de vanliga sportstolarna till E60, plus möjligheten att vinkla stolen i ovankant vid skuldrorna. Den där färgen på skinnet är dock inte vad jag valt... Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Otroligt fult med träinredning. I synnerhet i en bil från 2004 och har ett M i baken. Det övriga såg okej ut även om det finns andra snyggare kulörer. Aluinredning är mkt snyggt..det hade dom kunnat använda istället. Träinredning var coolt på 80talet. ///Foppa |
|
|
WOOOOOOD fan va det ser ut... Tur inte alla väljer den optionen... tacka vet ja aluminium, eloxerat eller carbon... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
Det ska vara aluminum;) I'd rather be dead and cool, than alive and uncool. |
|
| aluminium är ju hur snyggt som hellst | |
|
Aluminium ser kallt sterilt o tråkigt ut. Trä ger en varm mer ombonad känsla. Jag Föredrar trä alla gånger. M5 är ingen sportbil. Det är en snabb limousine. Porsche är en sportbil. Jämför inte dessa två för M5 kommer aldrig i närheten av en sportbil i Porsches kaliber. Bmw är rätt okey!! |
|
|
Såg att de va automat låda där :( Kommer bmw börja köra me automat lådor på M5 nu???? ///Schumi |
|
|
Schumi, Det är ingen automatlåda, utan SMGIII - sjuväxlad sekventiell växellåda. Detta är enligt uppgift den enda växellåda som kommer erbjudas till M5 E60. Mvh, Kalle BMWCS #5120 _____ Länk |
|
|
SNÄLLA *_Schumi_ Du har tydligen missat att BMW kommer med första 7 växlade SMG-lådan... Den som är på bilden... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
| Som jag har förstått talas det även om en manuell, man ska bara lösa problemen med låda/koppling eller har jag fel? | |
|
Instrumenten ser alldeles för plastig ut. Hej Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
| det ska ju vara en 7växlars smg-låda | |
|
Instrumenbrädan ser nu lika plastig ut som Opel Vectras, fy va tråkigt Bmw är rätt okey!! |
|
| a fan det liknar opel signum ju..båda har tvn elelr färdatorn elelr va man ska säga på samma sälle...sen e det lika plastigt | |
V12 LeMans |
jag röstar för helsvart bil , svart alcantarainredning med kolfiber-paneler , svart lack och svarta fälgar , ;-))))) och så lite lyxinredning som möjligt , ej elman. stolar t ex . |
|
Jag röstar för en Mercedes CLK 270 Bmw är rätt okey!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.