|
|
|
|---|---|
|
Tjena jag har en BMW 535i E34-89 Nu är det så här att om jag har så att fäddatorn visar Engelska så kommer felen upp på Tyska i Chekkontrollen i Mätarhuset,, hur ska jag göra för att få allt på Engelska.. kan det vara så att nån lossat batteripolen utan att ställt språket på tyska innan eller? Taksam för snabba svar.. /Fredde | |
|
Ingen som har något bra förslag? /Fredde |
|
|
Har du ställt om språket i checkkontrollen enligt: Länk ? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
japp det har jag gjort men språket i färddatorn är på engelska men felen kommer upp i tyska? har haft dän batteri polen i 30 min (ändrade tillbaka till tyska innan) och satte sedan tillbaka polen då funkade det som det skulle ändrade till Engelska och det funkade prima,, sen stängde jag av bilen gick in och käkade, sen när jag startade bilen igen, stod det på engelska men felen kommer på Tyska? nån som har nån vettig ide?? Sitter det batterier i Instrumentet eller kondensatorer på E34an -89 ? Kan dom ha nåt med detta att göra? för min Trippmätare nollas varje gång jag startar bilen.. /Fredde. |
|
|
Ja, dåliga kondensatorer kan ge fel med språkbyte och nollställd tripp. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
okay.. blir att löda dit nya altså... provar detta får vi se.. /Fredde Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.