|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk va tycker ni om denna | |
|
Länk en snyggare mod fast inte i m-version |
|
|
Den första länken verkar död. Men bilen i den andra var ju bara för läcker!!! Skulle den produceras så är vinterbilen given!!! /Caspar |
|
|
Tittade vidare på sidan och Z2 vore ju en riktigt trevlig sak!! Länk /Caspar |
|
| a z4 coupen var riktigt läcker...tänk dig en sån i m-version..undrar hur den hade sett ut bakifrån | |
|
njaaa z4 copuen va inte så väldigt vacker, fast värre än z3:an va den juh inte =D Z2 verkar dock riktigt tuff! |
|
| z3m coupe är ju ur läcker...synd att bme inte gör en liknande modell av z4:an | |
|
Även om detta bara är digitalt framställda bilar skulle jag vilja påstå att Z4 Coupen var bland det snyggaste jag sett på länge.. Klart bättre än Z3 Coupe (får väl smisk av Z3c mfl på nästa träff).. /Caspar |
|
| varför kan inte bmw tillverka den....den vill ju inte släppa en z4m för att då skulel 645:an få för mycket konkurans..ibland förstår ja mig inte på dem | |
|
blev väldigt nyfiken på dendär Z2:an... nån som har någon aning om den verkligen kommer att produceras, å isåfall när? /Cronor |
|
|
blev väldigt nyfiken på dendär Z2:an... nån som har någon aning om den verkligen kommer att produceras, å isåfall när? /Cronor |
|
| det är bara spekulationer än sä länge | |
|
Länk en annan bild på z2 |
|
|
Länk Länk jag hittade även dem här bilder på kommande m6 den ser jävligt läcker ut |
|
|
Mjä... Z4 coupén blev ite så lyckad här. Baktung också försvinner höfterna lite. Man har ju nästan tagit de gamla runda linjerna när man moddade på taket. Så skulle BMW aldrig, tack och lov, bygga den bilen. Men jag tror nog att man skulle kunna göra en riktigt schysst Z4 M coupé. Z2 fattar jag tyvärr inte heller riktigt. Jag tycker bilen på bilderna är snygg, men hur är det tänkt? Den ser ju likadan ut som Z4, fast med svagt moddad nos och lampor- lite högre och mindre aggressiv. MEn hur mycket mindre kan man bygga den? Förar-och passagerarutrymmet måste ju vara lika stort, så vad blir mindre? Bagageutrymmet? Längden på motorhuven? Jag förstår inte vad som skulle göra en sån bil intressantare än Z4... |
|
| dem kanske har tänkt att bygga i samma storlek som peugeot 206cc | |
|
Andretti: Antagligen har de använt en Z3 Coupés bakparti i bildredigeringen, det är bara fönsterlinjen som planats ut lite och något modifierade skärmkanter, därav de runda formerna. Det är väl antagligen det som tilltalar mig.. Jag gillar Bangels design när den tonas ner lite.. typ E60 Visst går det att göra Z bilarna midre typ Z2 på bilden, motorrhuven kan lätt kapas med en halvmeter om man tvärställer en liten sexa eller fyra. Skulle vara riktigt intressant om BMW fick för sig att göra en mini Roadster. Banta Z4 med 500kg så räcker en liten turbomatad 200hk motor långt!! Tyvärr gillar ju München folket tunga fordon.. :-( /Caspar |
|
|
Bilden Jerry länkar till i första inlägget fanns det en annan fungerande länk till Länk Ok Andretti Du har rätt, den blir VÄLDIGT läcker med Z4'ans höfter!! Visst skulle bakre kofångaren behövas moddas en hel del för 4 pipigt men iallafall. Att en Z4 Coupé skulle bli baktung är nog svårt att komma ifrån med den stora LÅGA huven fram. Synd att bilden var så dåligt Photoshoppad.. :-( /Caspar |
|
|
Skum sida det där... Länken fungerar bara om man ändrar i den...?!??!?!?! Eller tar bort .jpg tillägget... SKUM sida.. /Caspar |
|
| a det funkar om man tar bort jpg...fast den här bilden var inte så bra moddad... | |
|
Länk bilen ser för låg ut där bak |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.