|
|
|
|---|---|
| Jag fick ett sms häromdan av en kille som kunde höja värdet på min bil om jag ringde honom.2 dagar senare ringde jag honom å kollade . då erbjöd han mig att skruva tillbaka mätarställningen på min bil. Att det fanns sånna idioter viste jag inte som smsar ut sånna tjänster.jag hoppas att de anonserar till fel kille en dag som kan få slut på dessa problem. hoppas han sjelv köper en bil och blir rejält lurad. | |
marre86 |
Hej hej! Jag har också fått sms, vad va de för nummer ? va säkert samma idiot eller finns väl mer skumrask. Mvh |
|
Ja det verkar inte finnas nån moral alls längre.. men sms reklam är väl nästa stora BOOM... så det är väl bara att skaffa skyddat nr osv sen nu då! __ Länk |
|
|
jävla idioter... Bra sidor: Länk Länk |
|
| Fan är dom dumma i huvudet. ringde själv på en kanon snygg 320 93 som gått 18000 mil tyckte att den var snygg. när killen svarade och försökte förklara bilen på brytande svenska så började jag bli misstänksamm och kollade bilregistret hade bytt ägare 3 gånger på 2 månader och alla utlänningar, inget fel med det men sen stod det senaste besiktning 25500 mil. fan va sur jag bli tillbaka skruvad här i sverige dessutom | |
|
inget fel att det var utlänningar men fel att det var byte 3 gånger på 2 månader det var felet jag menade. |
|
|
Henke: Understatement där eller? DE idioterna skruvade ju bilen hur jävla idiotiskt som helst! Utlänning/inlänning eller whatever! Skruvar man bilen så jävla dumt och öppet gjort ska man ju ha spöstraff! __ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.