|
|
|
|---|---|
|
kan någon vänlig person hjälpa mej lite? 1: mellan steget på torkaren har slutat att fungera, intervallen och snabba läget fungerar men inte det andra. vad gör jag?? 2:helt plötsligt slutade färddatorn att fungera.den visar inte snitt förbrukningen och när jag settar den så kommer inga siffror fram.även hur långt jag har kvar på bensinen står på samma km hela tiden. bilen är en 325 -93 tacksam för svar och ideér.... | |
|
Pa nr 1 kan jag tanka mig att det ar torkar-relaet. Om det inte ar realet maste det vara spaken! |
|
|
På 1:an är jag nästan 100% säker på att de är tokarrelät.. Fick typ samma problem för nån dag sen,va bara högsta läget som fungera..bytte sen relät å allt fungerar perfekt nu! |
|
|
1. Går torkaren inte alls, eller går den på intervall? I så fall är det hastighetssignalen som saknas, torkaren ska gå ner på intervall vid rödljus. Jag antar detta uppkommer när du kör. 2. Tyder även det på att hatighetssignalen saknas... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
var sitter torkar relät? finns det något samband mellan torkarna och färddatorn?? annars om man ska felsöka på färddatorn, ska man plocka ur den och gå igenom anslutningarna då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.