AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.089

Vad tycker ni om min säljsida?

MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Jag hade lite tråkigt så jag bestämde mig för att göra en säljsida till min E30.

kommer visserligen inte vara hemma under juli, så det blir väl att man lägger in den på powerbörsen till aug när man kommer hem igen.

Länk

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt!
Gemini__
Kanonfin sida, ser mycket seriöst ut.

Lycka till med försäljningen!

Mvh:
Thomas

Svenska M5 E34 registret: Länk
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Håller med Gemini__

Ger ett riktigt seriöst intryck, hoppas du snabbt och smidigt hittar en ny ägre till bilen din.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Håller också med, seriöst.

Men du ska nog ändra lite under "Dokumentation", *Beskitningsprotokoll* låter inte så bra, *Besiktningsprotokoll* låter mer seriöst -:)

Lycka till!
Det kanske är kameran, men ser inte bilen lite lila ut? Ser ut som den skiftar i nyans mellan skärmarna.

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Tack för all feedback!

GöranS: Tack för tipset.... det är nu åtgärdat... *pinsamt*

Olof: Det finns en nyansskillnad i ena framskärmen... förmodligen omlackad eller så har den bara tagit stryk av att stå ute i solen... men det inte så att man märker det direkt när man ser bilen... däremot så ser bilen "två färgad" på bild och det är den inte riktigt i verkligheten...

samma skärm ser lila ut på en bild och röd på en annan bild.
Länk
Länk

En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt!
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Det första man möts av är rostiga skruvar till nummerplåten byt till fina rostfria, säger en del om övriga skicket på bilen för en oinvigd. Annars är det snyggt!
jp
464
jpn
523im -99
snyggt och seriöst gjord men jag håller med danielb´byt ut nr plåtarnas skruvar till nya frächa..

B-M-W
Visa användare
325
Mathias Tjäder
M535i -86
1602 -74
Bra och funktionellt! Vore rena drömmen att kolla bilar på nätet om alla hade såna sidor...;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.