|
|
|
|---|---|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
|
Ok..... Påminner lite om Arnolds rollfigur i första Terminatorfilmen :))) Mvh Janne. |
|
| Går väl an, tar lite tid att vänja sig bara. | |
|
Skulle jag lätt kunna tänka mig... + lite xenon |
|
|
Lite för "stirrande" för min smak. BMW - När du älskar att köra! |
|
|
Går det att köpa sådana lysen i Sverige, eller är det Deutchlad som gäller? Ser ganska styggt ut tycker jag. /Mats J |
|
|
Jag har sett många E32 som har det b.l.a en vit här sollefteå med blåa, ser grymt ut,snyggare än den på bilden men jag tror att dom är något tunnare på den som går här...har sett ombyggnadssatser för allt mellan 400:- till uppåt 4000:- MVH ANDREAS |
|
| det var ju urcoolt | |
Paap Reeder |
.... tyvärr ser man direkt att det inte är ett originaltillbehör. Passar inte in i fronten ... i a f om de skall vara så tjocka. Verkar litet Biltemastuk över det hela. Möjligen smalare. Såg förresten häromdagen en saab med 4 pipor bak. Såg också direkt påkletat ut. Påminde direkt om när man på biltema kunde köpa svarta plastjalusier till bakrutan på amazon. MVH /// Paap R |
|
Håller med Paap, just den såg inte bra ut, för breda ringar. blä! Zaharald |
|
svardska |
inte ens om jag fick dom gratis! huga!!! |
| hehe.. ser ut som en uggla.. =0) | |
|
Skittsnyggt! Var en man! Avguda Miami Vice! ...och aa just det! E32 rocks! |
|
|
När du talar om pipor,, låg bakom en BMW "treserie" nånting, dekaltrimmad med massa lappar på luckan, kombi i Hallsberg häromdan. Han hade sågat upp bakkjolen och lyckats med bedriften att få dit två 3" rör. Det roliga (sorgliga) var att det ena satt 20 mm lägre än det andra sen var bara det ena sotigt, ett var helt blankt och oanvänt. Synd att man inte hade kameran med sig då.. Zaharald |
|
svardska |
Ha Ha! Ja det ska ju vara i Hallsberg..... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.