AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
477

Bidragen till ny server

Ma
302
Mats E
X1 Xdrive 23d -10
Kia EV6 + AWD -22
Mini Cooper SE -22 (leasad)
Det finns 3049 registrerade användare, jag räknade till 98 bidragsgivare = 3,2%. Kom igen nu alla snålisar så får vi en kanonserver som håller några år!

Mats E
BMWCS 3050
PIST OFF
Bara undrar en sak.Är det inte era sponsorer Tex Lahega,Europa bildelar mm mm som skall hosta upp dem större pengarna???Det tycker jag iaf.Dem har juh reklam i eran sida så dem får komma med något.

20tum SPLITT
Visa användare
933
Cosmos
BMW 520i -86
Jag skulle gärna ge ett bidrag om jag hade pengar...
Lever på Studiebidrag just nu (950:-) nästa bidrag kommer att gå till bakbromsar då hjulcylindern har gått sönder...
Bara cylindern går på 345:- =(
Det är dyrt å ha BMW men fan så kul å köra dom... =)

//Cosmos
E28 Power!!!
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

När samma tråd finns på två ställen brukar jag strunta i att skriva i de andra. Men denna måste jag bara kommentera.

PISTOFF: Du verkar svara Mats E personligt, som om han "jobbar" med denna sida. Kanske blandar du ihop #BMWCS med BMWPower?

/Edvard
BMW CS # 4503
Visa användare
ProPro-medlem
861
Tommie (AutoPower)
G08 iX3 2022 Carbonsvart
G08 iX3 2022 Mineralvit
F45 225xe 2017
PIST OFF: Varken Lahega eller "Europa bildelar" annonserar på våran sajt. Däremot exempelvis Europadelar AB.

Den dagliga driften av servern kostar 2-3000:- i månaden och pengarna vi får in från annonsintäkterna går till det. Det blir inte mycket pengar över till ny server, varför vi valde att försöka med insamlingsprojektet.

Tommie, BMWPower
PIST OFF
OK sorry trodde fel.INGA sura miner.

20tum SPLITT
Självklart ska vi samla in pengar till en server, jag har dock inte bidragit nått än men det kommer.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.