|
|
|
|---|---|
|
Det finns 3049 registrerade användare, jag räknade till 98 bidragsgivare = 3,2%. Kom igen nu alla snålisar så får vi en kanonserver som håller några år! Mats E BMWCS 3050 | |
PIST OFF |
Bara undrar en sak.Är det inte era sponsorer Tex Lahega,Europa bildelar mm mm som skall hosta upp dem större pengarna???Det tycker jag iaf.Dem har juh reklam i eran sida så dem får komma med något. 20tum SPLITT |
|
Jag skulle gärna ge ett bidrag om jag hade pengar... Lever på Studiebidrag just nu (950:-) nästa bidrag kommer att gå till bakbromsar då hjulcylindern har gått sönder... Bara cylindern går på 345:- =( Det är dyrt å ha BMW men fan så kul å köra dom... =) //Cosmos E28 Power!!! |
|
|
Hej. När samma tråd finns på två ställen brukar jag strunta i att skriva i de andra. Men denna måste jag bara kommentera. PISTOFF: Du verkar svara Mats E personligt, som om han "jobbar" med denna sida. Kanske blandar du ihop #BMWCS med BMWPower? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
PIST OFF: Varken Lahega eller "Europa bildelar" annonserar på våran sajt. Däremot exempelvis Europadelar AB. Den dagliga driften av servern kostar 2-3000:- i månaden och pengarna vi får in från annonsintäkterna går till det. Det blir inte mycket pengar över till ny server, varför vi valde att försöka med insamlingsprojektet. Tommie, BMWPower |
|
PIST OFF |
OK sorry trodde fel.INGA sura miner. 20tum SPLITT |
| Självklart ska vi samla in pengar till en server, jag har dock inte bidragit nått än men det kommer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.