AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.364

330 ci Bilförsäljningen Påarp

Sida 1 av 2
je
14
jeppe_ols
330 ci -01
Hej!

jag funderar på att att åka ner till Påarp och kolla på en 330 ci som är importerad av Bilförsäljningen Påarp.

Är den nån som vet nåt om de??

Tackar
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Hej o välkommen till forumet.
Du borde prova sökfunktionen, så hittar du lite om det du söker.
Kolla här bla. : Länk

"If you have to ask, you can't afford it"

Mvh Eivind
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Har flera kollegor som köpt bilar där (både BMW och MB) och ingen har varit missnöjd. Från andra håll har jag hört mindre bra saker men det ska tilläggas att detta var för 5-6 år sedan och och ej direkt från någon som var drabbad. Företaget har funnits i flera år, bilarna dom har är överlag mycket fräscha och dom lämnar både vanlig garanti och milgaranti så det finns garanterat sämre ställen att handla bil på.

Att stöta på försäljare med bristande känsla för service händer ju titt som tätt och har ju inget direkt att göra med om bilen i fråga är bra eller dålig. Givetvis trisst med sådana försäljare men det betyder ju inte att det handlar om fifflare...

___
BMWCS #5157
ka
53
kami
528IA limosine -98
det är våran uppförande som gör att försäljaren blir otrevliga.
är man själv trevlig när man ringer eller besöker dem så blir man trevlig bemött. är man kaxig från början så kan man inte förvänta sig annt
Hej!

Vet många som har köpt bil där och har aldrig hört några större klagomål. Många av bilarna är i bra skick och milantalen verkar vara seriösa.

Lycka till.

MVH / Jacob
Är det den Mora met 330n? Super snygg!

/Johan

je
14
jeppe_ols
330 ci -01
japp det är moran som jag funderar på.

/jeppe
Den ser ut att vara i riktigt fint skick..

Snygg färg, ovanlig. Länk
jo
551
joafog
BMW 535D F11
Jag har handlat av dom, och det finns inget negativt att tala om i den affären jag gjorde!! Trevliga, seriösa och mkt frächa bilar!
Visa användare
879
mageng
528iA -99
Jag bor själv i Påarp och brukar stanna till och kolla in nya objekt 1-2ggr i veckan. Jag känner några stycken som köpt bil där och de har bara positivt att säga. Själv är jag sugen på 523:an

Länk
Grym färg! :) Min 320d blir i den färgen. Hoppas jag gillar den lika mycke i verkligheten som jag gjort på bild

/Johan

je
14
jeppe_ols
330 ci -01
det blir nog inte den jag har hittat en närmare.
En topasblå med m-paket, sport chassi,osv.

Hej,

Var och kollade på "Moran" samt lite annat där i förra veckan, bilen ser ut att vara i gott skick, dock rätt gott om stenskott i fronten, någon liten lackskada i sidospoilern om jag inte minns fel. Det underbar skinnet lär vara jobbigt att hålla rent, stolarna såg faktiskt lite småsolkiga ut trots rekond. Trots detta, den självklart snyggaste E46an jag någonsin sett, hade den haft sollucka hade den varit perfekt :)

MVH,
E38B12
E38B12: Hur såg färgen ut då? Är så nervös då jag aldrig sett färgen i verklighet :)

/Johan

stefannorr
Va ska man med sollucka till om de finns ACC nu förtiden?
Det är ju mycke snyggare och sen får man in lite mer ljus i kupèn...

/Johan

jo
551
joafog
BMW 535D F11
Mer jus kan jag hålla med om, men snyggare???
jo
551
joafog
BMW 535D F11
Mer ljus kan jag hålla med om, men snyggare???
Ja jag tycker det är bra mycke snyggare än en bil utan...

/Johan

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Sollucka är guld.
Visa användare
14
iS-glass
BMW 523iA Steptronic -99
Johan99: Jag var där i sällskap med E38B12 och vad gäller färgen tror jag knappast att du lär bli besviken - riktigt läcker utan att vara FÖR skrikig... De hade även en liknande 330Ci inne fast svart och med taklucka samt lite extra lull-lull. Intresset runt denna verkade stort. Med sina E46 Coupéer försöker företaget nu göra precis som de gjorde med E36:orna för några år sedan - dammsuga den tyska marknaden på fina exemplar. Dock verkar de hålla sig till i huvudsak en leverantör, på gott och ont antar jag. Mitt intryck av firman att de överlag tar in fina bilar, inte sällan med unika specifikationer. Klart värt ett besök för den som går i E46-tankar!

mageng: 523:an är troligtvis en inbytesbil då den hade Theanders-skylt bak, vilken rekond-killen för övrigt på order av säljaren gjorde allt för att bleka bort texten på! :) Den såg emellertid inte lika felfri ut med bl.a. några ordentliga skador i lacken...

Och ja, sollucka ÄR guld! :)

/Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.