|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Ja.. bilen ska bort.. känner ni någon som vill ha en litew defekt coupé.. med bra utr... svara på min annons.. 40 k är ju billigt. Mvh/ Daniel Länk |
|
|
40k tycker i alla fall inte jag är direkt billigt om växellådan behöver repareras. BMW CS #5139 |
|
|
tja 36000 kr.. nu går den snart... ;D Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Tycker inte ens 35000 är billigt.....automaten som är def. drar ner priset & spekulanterna. Annars tycker jag bilen ser ok ut på blocket...inte skabbig som nån påstog. Hoppas du får den såld! |
|
|
35000 är billigt tycker jag.. Och vadå defekt automat? Den är väl inte defekt när den fortfarande funkar men slirar lite.. Inte så allvarligt tycker jag. |
|
|
Om lådan slirar kommer det bara sluta med totalhaveri = renovering alt. utbyteslåda allt annat är skitsnack. BMW CS #5139 |
|
| J.L----Köpt ännu en Bmw..:)? | |
|
har sagt det förut: en gång BMW alltid BMW! BMW CS #5139 |
|
|
automatlådan har haft detta problemet i 3 år.. inte rasat felet blir inte värre.. beg autmatlåda i helsingborg som har rullat 7000 mil kostar 7000 kr. 36000 är billigt.. Mvh/ Daniel Länk |
|
|
SÅLD ! bara rödvita bakjusen kvar som minne från min coupé ;( Mvh/ Daniel |
|
| Så, vad fick du ? | |
|
Fick 35000 kr utan bakjusen. Vill bara tacka alla som gett mig ett gott skratt med följade mail.. Tjena....Bjuder 28 000:- kr vid en blixtsnabb affär.... MVH:André Ok. Känns ändå tungt att köpa en bil med kass Låda.. Vad är det som är fel på den då? Men jag kan ge dig 23150 kr /Alfons hej jag köper den för 30000:- om vi kan möts i stockholm snabb affär (Jag bor i ystad) mvh berit Hej! Har en stilla undran om det vore möjligt att enbart köpa dina däck och fälgar. Har själv ett par 17 235 45 i byte, naturligtvis lägger jag till mellanskillnaden som blir. Har sett ett par liknande fälgar för 6 500 kr och undrar om du vore intresserad av ett byte, och då givetvis med den mellanskillnaden som jag sade innan. Hur mycket vill du ha för dina? /Danne Tja Daniel! Jag är intresserad av din bil för 25.000 får jag den för 25.000 så hämtar jag den direkt mvh eddie Mvh/ Daniel |
|
|
Det var ju skönt att du fick skapligt för den. Efter att ha läst länken är jag främst häpen över de billiga spindelledsbytena... Mr C |
|
|
Jag har fått några kul förslag på min annons: Hej! Du får 30.000 kr rakt av för bilen så gör vi affär så kommer jag och tittar på den! Hör av dig för snabb affär annars ;) Obs! Jag är ingen bilhandlare utan ska köra den privat....! MVH: Robert Hej! Vore kul att titta på din bil! Har du möjlighet att visa den för mej på Gärdet? Är seriös och betalar kontant! Kan inte erbjuda mer än 40000 Johan Sen var det en kille som skickade sms vid tre på natten att han ville köpa bilen. Han hade bara råd med 45 men när jag nämnde att det sitter navi i den så skakade han fram 10 till utan problem.... Samma kille bokade bilen och skulle hämta den klockan åtta på kvällen men har inte hörts av sen dess... Vad är det för fel på alla spekulanter? Hur kan man skicka ett bud 20 tusen under och tro att man kan få bilen? Automat är bekvämt |
|
|
Har säkert haft 20 ringade personer som seriöst "sa" att de skulle ha bilen och skulle ringa dagen efter vid bestämd tid.. De hörde aldrig av sig.. Sen att folk bjuder på en bil de inte ens sett är ju inte klokt.. Hade oxå några roliga sms men orkade inte skirva ut dem.. en sak e klar.. köper inte automat nästa gång iaf inte en 3 serie. Mvh/ Daniel |
|
|
Flyer: Då hade jag rätt då.. 35k vid snabb affär. 40k om du väntar.. :P /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Flayer, att bjuda på en bil man inte sett är inte alls konstigt, tvärtom är det korkat som köpare att inte förhandla pris om man inte är nöjd med det pris som erbjuds om man har en lång resa att göra. En säljare som inte förstår detta behöver omvärdera sin ståndpunkt anser jag, inställningen signalerar kundvänlighet noll. /Simon |
|
|
Skulle aldrig få för mig att bjuda på en bil jag har sett på bild fram ifrån utan att prova den och se den live.. Tycker folk visar dålig respekt som bara läser priset i annonsen och inte kolla upp saker som ej byte ej prutabart osv. Sen ha mage att gömma sig bakom ett mail där det står jag tar bilen för 25000 kr.. är patetiskt.. Att göra upp ett pris via telefon eller mail seriöst där man har en konversation är ju en annan sak.. jag menade förstår alla mail som bara kastar ut ett bud som de ändå inte kan hålla när de ser bilen irl. Mvh/ Daniel |
|
|
Japp bumber du hade rätt .. :D Mvh/ Daniel |
|
|
Haha.. Har också vart med om alla dessa spekulanter, har sålt 2 E36 tigigare, ibland blir man ju riktigt irriterad. Kan berätta en gång, sista gången faktiskt. Hade en 325:a från 1991 E36 limo till salu med sprucken topp. Inge vidare utrustning heller, vita blinkers runt om, nedlackad och 17 m fälgar. Annars var det mer av en snik variant. Hur som helst. Jag annonserar den och skriver "bud" Snart ringer några killar från södertälja... Visst, kom och kolla på bilen, dem kommer samma kväll. 3 stora utlämningar (ska inte nämna nationalitet) men hur som helst. De kommer i en max utrustad BMW 740 E38. Svartmetallic och svart rutor runt om. Dem kollar på bilen och bjuder 10 loppor. Jag sa att det inte fanns någon möjlighet så sa dem att jag skulle komma och sätta mig i deras bil och diskutera. Visst, jag satt mig i deras baksäta (OJ vad sköna stolar det var i 740:in) hur som helst, så försöker demövertala mig att 12 tusen är ett mycket bra bud. Om och om igen.. Jag sa åt dem hövligt men bestämt att jag inte tänker släppa bilen för under 15 tusen, och i sånt fall UTAN m fälgarna. Jag sa hejdå till dem och dem bad mig fundera på saken. Dagen efter så sålde jag den till en annan kille frå västerås för 20. Vilket var relativt bra enligt mig, tur hade han också, det var bara packningen som hade gått och inte själva toppen. Men jag kände ändå att jag hade gjort en bra affär då jag köpte min polares 325 coupé med skinn, ac, full s-bok, ditec behandlad, m testad 3 ggr och så vidare till ett VÄLDIGT bra pris =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.