|
|
|
|---|---|
Lyxkillen |
Hej! Kommer förhoppningsvis att åka till Tyskland i helgen och hämta en M3 E36 coupé. -98 med 11.000 mil på mätaren. Vad ska jag tänka på, ngt speciellt? Bilen har precis genomgått Inspek II på bmw-verkstad, de kollar väl koppling och VANOS? Ny däck, nya skivor och klossar. Bakvangsbussningar? Svårt att kolla? Enligt säljaren är allt ok, fronten är omlackad pga stenskott och ny ruta! Svart full utr, är riktigt sugen OBS! 6 vxl manuell! Några funderignar och råd från M3 ägare är väldigt välkommna!" Mvh |
|
tippar på att det finns hur mycket som helst att läsa om du använder sökfunktionen. Mvh BMDoubleV Min bil: Länk |
|
|
Har iofs ingen 3.2a men kan väll ge några råd. Oftast är det bättre att gå på hur skicket på bilen är och hur den känns än att stirra sig blind på hur långt den har gått och hur många ägare den har, naturligtvis är det också viktigt. Men man känner ofta när det är rätt bil.. Att Inspek 2 nyss är gjord är ju mkt bra, ganska dyrt. Och alla M3or från 96 och frammåt är både manuella och 6vxl ;) Lycka till med köpet! |
|
Lyxkillen |
Hej! Men SMG? Finns inte de med 98-års modell? Känner också att det är väldigt skönt att Insp II är gjord mellan 5 och 10-tusen på BMW i Sverige. Hade inte skrivit en egen rubrik/fråga om jag ansåg att andra trådar tog upp det jag önskade!!! Mvh |
| Jo, årsmodell 98 finns med SMG. | |
|
Bara att hoppas på att det blir sveriges finaste du hittat:) Men det finns ju nått som kallas magkänsla! Gå på den!! Lycka till! Just real M-power |
|
| Får man fråga vad den kostar? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.