|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Började vid en titt i galleriet fundera vem det egentligen är som förfogar över flest hästkrafter på denna sida? Inget snack om bankörning nu, frågan gäller vem som bromsat mest hk:n ur sitt tyska vidunder? Nån som vågar försöka ta tronen som hästkraftkung på autopower? Vore kul att veta.. "-BMW- Making your privates bigger since 1928" | |
|
Kilander ligger ju bra till i alla fall med 875hk! Sen finns det ju killarna från Avesta med många hästar också... Andreas heter väl båda två? |
|
| vad har kilander för bil då | |
|
hammarström har ju trimmat under vintern, och nu senaste körningen i Sundsvall så hade han vridit ur den ytterligare 50 hk... men om han är så aktiv här på forumet låter jag vara osagt. Eller han kanske dyker upp här och ger oss sina siffror:-) Vore kul å veta hur mycket han har i maskin i år! Mvh BMDoubleV Min bil: Länk |
|
|
456 hk utan stress-fläkt eller gas. Hade' " Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st" Macc |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Utan tvekan min favorit, dessutom bromsad så det inte råder någon tvekan om vad som finns på bakhjulen. Dessutom behövs ingen biltransport för att förflytta bilen :)) Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Kolla in www.kilander-racing.se för mer info om hans bil. Annars är det bara att söka här på forumet. |
|
| Jag är nog utan tvekan hårigast på autopower... På benen *asg* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.