|
|
|
|---|---|
Lyxkillen |
Hej! Undrar vad en M3 coupé -98 betingar för värde, svår att sälja? Full utr 11.000 mil insp II ny nya bakdäck navi skinn Klima stora färdd farthållare sportstystem (bastuck) nylackad front läpp svart fullservad hos BMW Inga problem med VANOS eller koppling taklucka 17" M-fälg osv Några tankar!!! Tacksam för svar Mvh |
|
Hej. Jag tippar på ca 180k. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Hej! Det låter ju inte dumt med de specifikationer du presenterat. Mycket beror ju på skicket givetvis. Svensksåld? Bilfirma eller privat-annons? Skulle gissa på något liknande som ovan. Runt 180-200`. MVH / Jacob |
|
Lyxkillen |
Hej igen! Ny framruta. Nya skivor + klossar för 500 mil sedan. BMW Navi med skärm telefon bmw original cd-växlare import, bes u.a full doku, kollade mil. Svår att sälja! Mvh |
| Lyxkillen: Nyimporterad? | |
|
Lyxkillen; Jag måste bara fråga om du har en bild på din inredning där man ser navin. Har aldrig sett eller hört talas om BMW navi på E36. Låter nästan otroligt! Jens |
|
Lyxkillen |
Hej! Import, bes ua. full doku! Navin har nog monterats i efterhand, med bildskärm, tror att skärmen ska vara relativt stor. Tackar för era svar! Mvh |
|
hmm 11000 mil låter rätt långt.... asså för närmare 200 000:- så kommer den nog att stå länge hos en handlare.. om inte rätt köpare vill ha den.. men annars blir den nog såld om den annonseras för 170-180 000:-.... Det är mina tankar iaf!... Mvh BMDoubleV Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.