|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det låter som om den inte får soppa Jimboo, har du kollat bränslefilter? Lätt att byta och kostar inte mkt. Visst, det kan vara pumpen eller tryckregulatorn med så kan du mäta trycket så gör det. Min bil har förmodligen en dålig förpump, alternativt trasig konstruktion kring bränsleinsuget i tanken. Kör jag med under 20 liter i tanken och drar på fullt så vill den inte varva ut. Släpper man då efter och ger gas igen så får den ork igen. |
|
|
ok, ska kolla filtret först, hoppas att det bara e nå skit fel --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
Testa o tanka fullt.. hade samma problem som padde med min 528... hade den under 20 lit så tappade den ork.. |
|
|
spelar ingen roll hur mkt/lite soppa ja har --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
jag körde nästan helt slut på soppa idag, å ja tror fan att den gick lite sämre, vad är det då tror ni? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
imorrn kommer trimkammen i så ni som var intresserade av resultat kan ju kolla in här på måndag kväll eller nån gång på tisdagen så betättar ja hur motorkaraktäten blev med 280 kam har fortfarande inte fått bukt med motorgången vid lite soppa i tanken, under 20går den piss, va kan detta va? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.