|
|
|
|---|---|
intemartin |
bmw orginal fälgar till bmw e32 750 passar dock till e34 e36 är 16 tums trx (liknar bbs x-ekerfälgar ) med dåliga 240/45 däck vad kan man sälja såna för 2000sek ??? martin_750 |
| Med tanke på vad trx däck kostar,så borde du nog inte få mer än totalt 500:-.Har själv BMW verkstad,brukar inte ens spara såna fälgar.Men kanske nån som vill ha orginal nappar.Lycka till.Trevlig helg. | |
|
Mach 1: VAD tror du jag får för följande 4st JP MK18 16" mkt fina med hyfsat bra lågprofilsdäck. 4st BMW orginal till e28 med splitternya michelin som nya kostar 1500kr/st också mkt fina 4st 15" ekerfälgar tror det är bmw orginal det också. Dom är i nyskick precis blästrade och lackade. Med sådär vinterdäck på. Mycket tacksam för hjälp! |
|
intemartin |
vad kostar trx däck då ??? martin_750 |
lizard |
är det trx så är dom inte värda mkt är det 16"tums fälgar så är dom nog nog värda mer |
betriebsanleitung |
har för mig att de billigaste jag hittade kostade 3700/st |
intemartin |
vad är trx för skilnad mot vanliga martin_750 |
|
Hej, har själv trx-fälgar som jag trodde var 15" men icke, utan det är mm-mått alltså inte tum. Däcken är ovanliga och dyra. Vinterdäck hörde jag minst 2500:- stycket. //Daniel |
|
intemartin |
ok vilken då är det ju inte ens lönt att ta hem däck jobbar på taxi tar hem och slipper momsen men även utan det så blir det ju mongo dyrt. martin_750 |
|
stämmer, har 18" sommardäck, och trx-fälgar som jag tänkte använda som vinterfälgar, men nu tänker jag köpa en koplett uppsättning istället. //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.