|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
läste sen hela inlägget..Sedan har du blivit gubbe eller ?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
:-) Gubbe.... det blir jag först då jag köper 2 sitsigt. G-M. En 30 flaskors back är kvadratisk och inte rektangulär, eller har du specialbackar ;-) |
|
|
ehhh du Stout har ni på Limhamn speciella danska ölbackar för att visa att ni är just speciella?? Dom danska 30 flaskors backar jag köper innehåller 5x6 flaskor, vilket ger yttermåtten 24x42 cm...hur dana köper du?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
oj 34x42 cm skall det ju vara.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
GM: Redan varit på nubben?? :-) Trevlig midsommar!!!! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: takes one to know one.... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
GM: Fel för en gångs skull! Äter inte sill. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Du har helt rätt G-M. Det var jog jag som var på nubben först och skrev inlägget efter :-) Klart som dansk pölsespad att 30 flaskor är 5x6. | |
Robsarve |
Kan meddela att med bagaget fyllt hos bordershop och fyra fullvuxna i bilen så gav nivåregleringen upp... :-) Och att med två vuxna fram och resten nedfällt så går det i oväntat mycket... :-) tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
Erik/Robsarve, Fick de andra två gå hem från Puttgarden då? :DDD Mvh, Kalle BMWCS #5120 _____ Länk |
|
Robsarve |
Ligga! ;-) tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
Jag körde från tuskland förra veckan. Köpte 20 lådor (24 st burkar) som en BMW 528i Touring svalde galant, rymde även 4 st vinterdäck. Tror att jag skulle nog rymma ca 40 lådor med 4 däck om man fäller sätet! |
|
| Var nera i Tyskland strax före midsommar känns som jag var den enda som INTE köpte drycker....men min bil är inte byggd för att transporter sådant. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.