|
|
|
|---|---|
|
Efter 5 års slit och sparande så har drömmen gått i uppfyllelse! Är sen två veckor tillbaka ägare till en 328ci-99. Har tjatat så mycket om BMW de här åren, så att alla mina nära och bekanta trodde aldrig sina öron och ögon när jag köpte bilen. När jag fick nycklarna i handen och säljaren gick sin väg så stod jag bara stilla i 5 minuter och kunde inte fatta det riktigt själv! Har haft bilen nu i 14 dagar och jag svävar långt upp i molnen fortfarande. Har alltid sagt att bmw är nummer 1, och varje dag med denna skönhet bara stärker min tro på detta! Ganska långt inlägg, men jag är så lycklig....så lycklig....:) | |
| Är bara att säga grattis! kommer nog ha många roliga timmar bakom ratten i den bilen. | |
| Visst är det skönt...när bilen dessutom uppfyller alla förväntningar! :) Lycka till med coupen! | |
|
Härligt att läsa! Finns inget som känns så bra som när man uppnår sina mål som man satt upp sedan länge. |
|
|
Har bara en lite fråga. Tänkte börja spendera lite pengar på bilen, och fundera på att köpa ett m-front. räcker det med fronten eller måste jag köpa hela paketet? Utseendemässigt alltså. |
|
|
Grattis! Vet hur det känns. Här i DK räckar pengarna bara till en Compact - men det är skönt enddå!;-) Ang. utseendet, skulle jag vilja låta den bli original -där är den snyggasst i mina ögon.. Mvh. Carl Johan, DK |
|
|
Grattis!! Mycket bra val av bil! Min favoritbil faktiskt! Om jag vore i dina kläder så skulle jag se till att bilden får vita blinkers glas runt om till att börja med. Sedan när plånboken tillåter det så skulle jag köpa ett par fina 17/18 tummare. Kanske M3 fälgar eller BBS eller Momo? Ja, några som gör sig bra på bilen i alla fall. I det stadiet är jag relativt nöjd med "stylingen" Men om jag fortfarande skulle ha över pengar i plånboken så skulle jag köpa en M front till bilen. Satsa på service av bilen och underhåll. Lycka till och sköt om din bil! |
|
|
Ett stort Grattis till en Bra och Rolig Bil ! Challe / |
|
|
Maco: Grattis till bilen! Det är alltid underbart när en dröm går i uppfyllelse. Har du vägarna förbi västkusten eller vill ta en längre åktur får du komma förbi och visa bilen så bjuder jag på kaffe. Så ska vi snacka 238Ci! Mvh Kristian |
|
|
238? /Christofer |
|
| Hubbe, nya 2-seriecupén med 3,8 L v8, inte sett den än ? ;-) | |
|
Stort grattis! Tyckte det var rätt kul när jag köpte min E30 också. Lite samma glädje som när man klarar uppkörningen :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| Jag kände mig lite som första gången man körde ensam efter att ha fått körkort. Det känns liksom helt surrealistiskt. Man sitter och funderar på om allt är ok..känns liksom som om man gör något olagligt...Jag har haft min bil i två månader och har fortfarande inte riktigt kommit över att bilen verkligen är min.... | |
| Jag kände mig lite som första gången man körde ensam efter att ha fått körkort. Det känns liksom helt surrealistiskt. Man sitter och funderar på om allt är ok..känns liksom som om man gör något olagligt...Jag har haft min bil i två månader och har fortfarande inte riktigt kommit över att bilen verkligen är min.... | |
|
Grattis till ett lyckat bilköp! =) varför inte lämna in bilen och få en diskret toning? B-M-W |
|
|
Tack så mycket för alla lyckoönskningar och råd! Härligt att vi har det här forumet! Kommer nog att vara med mycket mer framöver. Åker till Kreta idag, saknar bilen redan:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.