|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Har probs med mina fönsterhissar på min E36a -93... Funkar bara ibland d.v.s. Exempel: När jag startar bilen så lyser fönsterhissknapparna (allt som det ska vara) men när jag trycker för att hissa ner fönstret släcks knapparna och alla hissarna "dör", inklusive taklucka och speglarna. Och ibland funkar de felfritt (vågar dock inte använda dem pga: hissa ner fönstret men kanske inte går att få upp det...) Så har jag ett prob till! Det är början på sommaren och tempen kan ju vara allt från +10-+25 som alla vet runt sthlm... Men FAN inte -37 till -0! Den får värsta spelet ibland och varnar för extrem kyla! Slarvit skrivet men jag hoppas ni hajjar ialf ;) MVH Robert rBy | |
|
jag har samma fel med min termo och det är för att jag tog bort bromsluftintagen som sitter innanför fronten sen va jag så dum så jag lät termogivaren hänga där i sladden så den slets ju självklart av så varje gång man startar bilen visar den på -37 så du kan ju kolla om den hänger kvar |
|
Mattan |
, o hänger den kvar så e den kass. Då visar den -37! |
|
Saken är att den visar bara ibland -37.... ibland 1 av 10 ggr visar den rätt temp.. men oftast visar den -25-15 minus... Aja ska kolla om den sitter kvar :D Tack för svaret! rBy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.