AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
7.425

Söker info om Z3

Sida 4 av 4
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
AeroGirl: Kör ett tag med det systemet som sitter på nu...
När jag köpte min sista bil var det en kvinna på 55 år som kört den hela tiden.... den lät hur mesigt som helst och jag undrade vad dom hade gjort med den då mina tidigare z3 inte låtit så mesigt.

Efter att ha kört den i en månad (förmodligen något hårdare än den tidigare ägaren gjorde) så fick den ett helt annat ljud... låter MYCKET sportigare nu.

Jag vet inte vad det är som har gjort det... om det är motorn som ändrar nåt pga att man kör hårdare eller vad det är.

Och det är inte bara jag som fått för mig att den låter sportigare utan folk har frågat om jag ändrat nåt på den eftersom den låter helt annorlunda.

Så kör ett tag med original och se om ljudet ändras för dig oxo!

Skulle gärna se några bilder på bilen.... det är säkert andra som också vill göra det så om du har några och inte kan lägga upp dom nånstans själv så kan du väl maila dom till mig så lägger jag upp dom på min hemsida.
z3@snajdarn.se

/Magnus

www.snajdarn.se
bilder kan dui lägga up på www.z3roadster.net/home_sweden som sakta börja bli den officiella Z3 sidan for Svedala: eller hur Masten?

Caspar: jag tror att den finn i ETKn. såg nämligen alla delar flasha framför mig sista gången jag var på BMW och han ingvar ( eller vad han nu heter) letade igenom hela ETK för att hitta delen jag var ute efter.

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Z3c: Ok. Ingvar är tyvärr på semester och kollegan är inte alls lika hjälpsam.. :-(

/Caspar
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Z3c/Masten: Hur lägger man upp bilder där?? Kan man mecka med sitt eget galleri eller?? (var det inte max 1-3 bilder??)

/Caspar
Visa användare
43
AeroGirl
Z3 2.8 Roadster -98 :D
OK, jag ska ordna några fräscha bilder under nästa vecka..
Fler som går på semester imorgon!?? Lyx är det iaf att äga en cab i det läget!! =)

Z3 Magnus;
Jag köpte inte min av "en gammal tant" men visst jag kan ju köra ett tag å se vad jag tycker ändå..
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Z3c: Tyvärr blev ljudet från din bil inte så bra när jag spelade in det tidigare :/ Får skaffa en bra mikrofon så småningom :)

Caspar: Du kan lägga upp 1-2 bilder på z3roadster.net-sidan, de du har ändrar du genom att logga in med lösenordet och användarnamnet som du bestämde där tidigare.
Har ni fler bilder som ni vill visa upp så kan ni maila dem till mig på masten@gmail.com (alltså INTE den som står i min profil här) så skapar jag ett separat galleri för dem på z3roadster.net-sidan. Ser fram emot bilder på din pärla AeroGirl! :)

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.