|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Välkommen till la familia. Stort grattis till bilen. /Caspar |
|
|
Grattis och välkommen in i gänget! /B |
|
|
Grattis till köpet, go att köra, eller hur! =) Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
Helga |
Go att köra är bara förnamnet!!! Helga |
| bra val! du kommer garanterat att vara nöjd! | |
|
Den är silverfärgad Roadster med svart inredning och M-optik! Har endast gått 3700 mil och är helt uuunderbar!!! =) Det enda jag kan tycka fattas på bilen är kromade ringar runt de tre runda ventilationsreglagen i mittkonsolen, störtbågar och Z3 emblem bak, annars är den fulländad!! :D Det sista är ju lätt som en plätt att åtgärda, kromade ringar borde också gå att fixa tycker jag, värre är det med störtbågarna som jag kommer få lära mig att leva utan. Men vem har tänkt att volta!?? :) Hur många av er här tycker förresten att det är snyggt med kromad pakethållare på roadstern?? *lyckligast* |
|
|
ringarna får du för 10 euro hos Tom Seifert (metal) eller för 3x 330kr hos BMW (plast). annars leta på ebay det finns multum. Tom Siefert hittar du om du söker på stylings forumet. han finns i tyskland och sänder till sverige över dagen. det är såna jag har, skit snygga och sätts ditt med superlim. |
|
| hittade hans email: seiferttom@aol.com men kan inte hitta hemsidan | |
|
Som sagt 10K för en livförsäkring är egentligen ganska billigt, men jag körde ju själv i två år utan bågar så jag skall väl inte säga något. Tycker dock att bilen ser bättre ut med bågar, blir lite mer aggresiv... /Caspar |
|
|
Kromad pakethållare än ruskigt fult. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Ingen som har ett Z3 emblem hemma i garaget som ligger å skräpar som jag kan få köpa billigt!?? Någon som kan ge mig lite info om bra och inte föör dyra sportavgassystem till min Z3:a så den får lite grymmare ljud!? Är lite för tjejig för mig nu tycker jag!! ;) |
|
|
AeroGirl: Gratulerar till bilen! :) Till skillnad från många andra tycker jag det är grymt snyggt med kromad bagagehållare på bilen, i synnerhet i mitt fall då jag har en massa annat krom: Länk /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Många här vurmar för Eisenmann's system som låter gött. Finns bland annat hos. Länk och Länk Personligen är jag mer förtjust i brölet som ett Bastück system ger, detta kräver tyvärr inköp i tyskland. Har inte hittat någon svensk åf. Länk Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
jag måste bara få prissa Ferrita. Grymt ljud och så rostfritt. Dessutom finns dem numera med filial på din hemmaplan i Göteborg. Fast om du vill ha special bygge som min med 4 utblås så måste man bege sig till köping. Kan tilläga att en Z3 emblem går på 169kr hos BMW gruppen. |
|
|
Det glömde jag, Bastück systemet är givetvis rostfritt det oxå. Vet inte hur det är med Eisenmann. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
| låt säga att man vill byta tex. stolar, ratt och färg på mittkonsol & övrig instrumentpanel... hur lätt är det att få tag i gjejerna? | |
|
Jag måste oxå få berömma mitt system lite :-) Mitt Eisenmann system låter helt underbart gott ... det är ljuv musik i mina öron ... Fredrik, Eisenmann systemet är rostfritt . Mvh Maria ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
Helga |
Ni som har Eisenmann, Bastuk, Ferrita m.m. kan ni inte spela in sången som mullrar och länka in den till era bilar? Hälsn från en 528 med dold pipa :-( Helga |
|
Tha Mastr: blev det nån ljudupptagning från min bil när du gjorde filmen? Sverik, Ratt och mittkonsol får du utan problem hos BMW. Fast ratt är en dyr sak. sök på ebay, det finns många BMW rattar av den modellen du efterfrågade i andra tråden till billig peng. Stolar är en annan sak. det verkar som den stora sportstoltillverkarna har inte modeller framtagna för just Z3. Det gäller att modifiera. Men vill du ha stol för att den ska vara bekväm och snygg dock inte nödvändigtviss lätt så sök M coupe eller Z Coupe stolar på bildelsbasen.se ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Mittkonsol var det som sagt (i sveriks egen tråd) svårt att få tag på hos BMW, iallafall hos Solna. Mittkonsolen fanns helt enkelt inte med på ETK'n... /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.