|
|
|
|---|---|
|
Sedan jag köpte bilen för 2 måndar sedan så har en del polare blivit lite konstiga ???? Är det nåt slags avund eller ? Nån fler än jag som råkat ut för detta ? Den svenska avundsjukan ? Challe / | |
| Låter som det, med det går över när du köper en ny volvo V70 för 300 000:- som alla andra åker i. | |
|
Folk verkar ha svårt för en 50-tusenkronors bmw, däremot är det inga höjda ögonbryn för en 400-tusenkronorsvolvo som sagt. Dina polare verkar lika inskränkta som övriga sossesverige. |
|
|
Kan bara hålla med Anders.S.!! Mvh BJÖRN |
|
|
Har märkt skillnad främst på tjejens släkt, det var mycket ojande över min "dyra" och "snabba" bmw när jag sen bytte till Volvo med turbosnurra så blev det istället "oj vilken fin bil ! Och det är ju en volvo så den är ju inte lika dyr o snabb som din förra heller". Förvånansvärt många tror att alla bmw-bilar kostar en halv miljon, även om de är 15 år gamla... |
|
|
Haha! Ja, låt de olärda leva i ovisshet... Dyr och snabb är ju inte de sämsta egenskaperna en bil kan tänkas ha! Jag känner en som köpt en Skoda Octavia RS och han får dras med andra mindre smickrande okunskaper... /TheHenk En gång BMW - Alltid BMW - Ny BMW idag!!! |
|
|
Låter skönt att inte vara ensam ,, Jag menar min kostade lite över 50 tusen vad får man i bilväg för det ,,,? Jag känner mig ännu stoltare ju fler som gnäller ! är det jante lagen ,,eller ? Tack för känslan av Bme Familj ! Challe / |
|
|
tycker man får mest kommentarer som "kebabbil" o sånt... fast dem flesta tycker ju att BMW är bättre än volvo ;) men sen när dem får åka o känna lite hur d känns o att åka i ställ o sånt så brukar dem vilja åka fler gånger... hehe (låter man nån prova o sladda lite så börjar dem genast fundera på hur man kan bli av med en framkrafsare på bästa sätt) __ Zeus Larsson Länk |
|
|
intressant grabbar... grannen som höjer på ögonbrynen när man kommer i en 8år gammal 328, själv har han en Saab 9-5 av senaste årsmodell... vem borde egentligen höja på ögonbrynen... MVH // Harris Bilder på Bilen: Länk |
|
|
Konstigt det där... Jag har bara hört positivt. Förutom en kvinnlig kollega som bestämt hävdade att jag har skaffat penisförlängare. Ok jag kanske inte är Rocco i sängen men det funkar bra... Förstår inte att man inte kan få ha en bil man tycker om utan att folk ska komma med nedlåtande kommentarer. För få kontrollerar om hjärnan är ansluten innan de kopplar in munnen... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
300+, vid sådanadär kommentarer som är sexuellt anspelande från hennes sida, skulle jag om jag var du.. helt enkelt. hänga fram den, se vad hon säger. /mvh jocke |
|
|
Visst, ta fram dasen bara och säg: -Ja fan, den är nog lite längre nu! /TheHenk En gång BMW - Alltid BMW - Ny BMW idag!!! |
|
|
När någon frågar vad man kör för bil brukar jag säga en gammal BMW. Brukar inte vara några problem. Men å andra sidan brukar jag också alltid säga till tjejerna på krogen när man träffar någon att man är arbetslös. (Alltså förr när man var singel, för nu har man ju tjej och hon brukar ju sitta här och läsa våra inlägg) Love på dig baby. Mvh Kristian |
|
|
Det där med avundsjuka är vanligt så fort man köper nåt nytt (speciellt om det har med teknik o göra) När jag köpte min BMW 545 i -04 så skakade alla på sina huvuden. Iof så förstår jag dem lite men det här var en dröm för mig som gick i uppfyllelse. Jag har ju jobbat hårt för att kunna köpa min pärla. Sedan kommer dem o suckar men det gör inte mig nåt. Jag älskar att köra BMW o ska det vara så ska det vara ordentligt :) Längtar efter sommarvärme! |
|
|
Hej o hå allihop ! Tack för att jag slipper vara ensam om dom här "sliriga" kommentarerna ! Tydligen så är det fler som upplevt samma som jag ! och till Jasmin ! Vem längtar inte efter sommar´n ! Hoppas den kommer i Juli iallafall ! Kan aldrig bli för varmt med AC i bilen ,,, Hare gott ! Challe / |
|
| min chef fick många syrliga komentarer när han körde Alpina B10 Bi-turbo, nu kör han en helt vanlig Volvo S60 R. Nu har han inga problem mid skitsnackare längre, det är ju bara en volvo | |
|
Tycker ni att folk är avundsjuka när ni kör bmw? Testa då med att köpa en 911 el 993 gärna med turbo jag tror nog att jag fått höra varenda kommentar och allt skitsnack man kan tänka sig. Allt från "wow härftig bil" till "jävla knark langare"...men jag bryr mig inte vad andra tycker. Ännu roligare är den dagen man säljer sin beg porsche och man inte förlorar en spänn...och dom säljer sin volvo/bmw/Mb/saab med duktig milkostnad! /Pelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.