|
|
|
|---|---|
|
Hej, ska idag åka ner till tyskland och importera en cab. Funderar därför på att sälja min 325 Coupe alternativt ha den som vinterbil. Har tidigare frågat om värdering av den här på forumet men det var ett bra tag sen nu så en ny värdering uppskattas verkligen!! Måste ju veta om det är lönt att sälja den! Bilen är silvermetallic, har gått ca 15000 mil. Import -98 och därefter fullservad på aukt. BMW verkstäder (kvitton + stämplar finns). Lite klent med utrustning, den har larm, cd-stereo, motorvärmare, fällbart baksäte, 97ans front samt nerlackning. Bild finns i galleriet (Martin Oscarsson 325iC -93) Fälgarna på bilden ska inte tas med i värderingen, däremot 15" originalfälgar + 15" plåtf. med vinterdäck Hade tänkt mig 60000:- som smärtgräns för att det ska vara lönt att sälja den, vad tror ni om det som slutpris? Vad bör jag sätta ut i annonsen? Mvh Martin | |
|
Har den inte skinn och AC/klima (som funkar) så får du inte ut 60, tror att 60 är svårt även med den utrustningen. Det är trots allt en bil från -93 och inga fälgar att tala om. Sålde min -95:a i höstas med skinn, ac, 17" BBS RK2, 15" alu originalfälg till sommardäcken. fick 75 och det var samma som jag gav för den ett år tidigare, så jag var nöjd. /Christofer |
|
|
martin_gbg: Eftersom du inte länkade upp bilen hjälper jag dig lite : )Länk "If you have to ask, you can't afford it" Mvh Eivind |
|
|
Max 50 tror jag som håller på att sälja en 325 från -93 Automat är bekvämt |
|
|
Aj aj ingen AC! Och inga sportstolar? Inget skinn? På plussidan är färgen dock. Jag tror det blir svårt att få ut 60.000 för den här bilen eftersom det finns bilar i samma prisklass som är bättre utrustade. |
|
|
Får hoppas jag hittar köpare som uppskattar att den är så pass väldokumenterad som den är samt relativt få mil då. Får jag inte 60000:- vill jag nog hellre ha den som vinterbil och ställa cabben i garaget..eller vad tycker ni? Sälja den för 50000:- skulle kännas väldigt hårt! Mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.