|
|
|
|---|---|
|
Är det inte lite magstarkt att försöka få ut 224k för en 00:a?? Är själv på jakt efter en bil med detta var i värsta laget. Jag är ingen expert men det det verkar som ett överpris... Se länk: Länk | |
|
Man bör kunna få en 330 sedan 00-01 för de pengarna. Iof kanske inte med den utrutstningen dock. Så ja priset är inte helt verklighetsförankrat. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
| Dessutom är man inte heeelt långt ifrån en Alpina B3 så priset är nog kraftigt i överkant. | |
| På tok för mycket pengar. | |
|
Skulle bli mycket förvånad om bilen säljs till det priset! Säljaren kanske har en prutmån på 40 000:- eller mer, vem vet? Mvh, Kalle _____ Länk |
|
Lyxkillen |
Hej! Ja, lite dyrt vill bara ha 189´för min! För mer info se 328 coupé värde -00! Mvh Lyxkillen |
|
Och jag ligger på 160 000 för min 323:a. Med erfarenhet kan jag säga att det nog ganska snabbt kommer märkas att hans pris är högt då troligtvis väldigt få kommer att höra av sig. Det är inte direkt lätt att sälja just nu, fått många svar men de flesta rör rena byten. Sen ligger jag ganska lågt för att få bilen sålt snabbt (vi har redan pekat ut vår nästa bil :) ), vilket inte heller är bra då ett för lågt pris väcker "vad är fel" tankar hos många. Mvh / Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.