|
|
|
|---|---|
|
Törs man använda testmejsel för att återställa serviceindikatorn på E32 V8 eller är risken stor att något går fel? | |
|
Det där är lite som att fråga "Är risken stor att något går fel om jag bygger en rymdraket" - Det beror på vem som gör det. :-) På E32 är det bara att göra som det står här på sidan i mektipset dvs. kortsluta stiften , stiften är numrerade och inget kan gå fel såvida man inte kortsluter fel stift , är du osäker så köp en serviceåterställare för några hundralappar. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
För att minimera risken att göra fel så kanske detta kan vara något? Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Har försökt att hitta en återställare men de tycks vara slut över allt. Och jag tänkte ha det klart nu när jag bytt och servat bilen enligt konstens alla regler. Men svaret är att om man följer instruktionen på sidan så är det säkert?. | |
| Har nu beställt från ECP hoppas på att få den inom en snar framtid :-) | |
|
Vibilägare Den från ECP funkar kanon,jag tror att det var 1 veckas lev,tid på den. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.