|
|
|
|---|---|
|
Då är det dax för fikaträff igen. Det blev ingen i juni pga Norrträffen. Det är även Wheels i Umeå den dagen, så förslag är att man besöker Wheels förre fikaträffen och lagomt till klockan 14:00 kommer man på Fikaträffen, vi samlas på Ersboda Bilservice för att sedan åka och fika på ett läpligt café. På kväll är det långsam körning i central umeå,det kommer att finnas mycket att titta på. /Fredrik Markusson | |
|
Jag kommer på träffen, men denna gång utan min flickvän=(. Hon ska va nere i Småland en vecka just då tror jag*snyft*. Men men...det är ju ändå kul att kolla på fina bilar och prata lite =) // Tobias |
|
| Jag kommer på fikaträffen under dagen och kommer troligast att vara på wheels och fota lite innan dess... men jag kommer inte att snurra på stan på kvällen, för då ska jag ut å äta. | |
|
mja kanske.. //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
Vilken tid börjar Wheels på lördag?! Är det kl 10 eller? Hoppas att nån kan svara på det INNAN lördag! // Tobias |
|
|
Det är helt riktigt att Wheels startar klockan 10:00. Utställningen är på Nolia området. /Fredrik |
|
|
Snart strax nu nyss ska jag på wheels :) Därefter e d ju fikaträffen :) |
|
| Bilderna e uppe... :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.