|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder: Passar det rakt av? Om man tar en 5-serie så är väl motorfästen och allt lika från 520 till 535. Och är inte motorn lika i en 525 som en 325? Om så är fallet så borde ju en 535 motor passa... Möjligen att insuget kan ta i något kanske? Någon som har vetskap om detta? jag börjar bli sugen att köpa en E-30 och hysta i en 3.5 liters i! /Janne | |
|
Det finns en jättefiffig funktion på det här forumet, den heter "Sök inlägg" och här är en direkt länk till den ifall du helt missat att den finns längst upp på varje sida: Länk Sök efter "e30 and m30" så hittar du tillräckligt med läsning dygnet runt fram till julafton. Här hittar du det mesta (fast inte på svenska): Länk |
|
| ok, lär söker en gång till da... missade det där med "and"! | |
|
finns en liten guide under sökfunktionen ;). versaler gäller när du skriver AND, NEAR, etc. vill du snacka med några som precis skall börja med exakt detta projekt kan du skicka ett mail till bl.a. mig. jag ska börja så smått imorgon och har även kontakt med några andra som kommit olika långt med olika metoder. ju fler vi är desto roligare/lättare blir d väl förhoppningsvis :). |
|
| ja jag ska ochså göra samma sak.. så håll kontakt med mig o quibles.. | |
| Ja, det är kanon det!! Jag måste bara hitta ett objekt att bygga med! /janne | |
|
Ska också börja med ett 335 bygge och skulle gärna vilja se lite bilder hur de ser ut då de är klart på gång och för att få ett humm om ungefär hur mkt som ska "bankas" och hur trångt de kommer bli. MvH Björn |
|
|
Någon som har lagt upp en projektsida? Är själv sugen på ett sådant här bygge =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.