AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
625

E46 320 dör

Hej kollegor

Min 320 e46:a 02 dör ibland vid låg fart på 2:ans växel när jag svänger höger eller vänster.
Tacksam för svar.
det är säkert ett fabriks fel för min kompis har samma problem på sin -01:a men han är inte lika brydd.

Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Garanti???!!! Åk in med den dit du köpte den. Om man har pungat ut med så mycket pengar på en ny bil så skall den självklart fungera. Detta skall åtgärdas av BMW på momangen.
Självklart är jag medveten om garantin som numera är 2 år dessutom, BMW är kontaktade men mörkar som vanligt när det gäller fabriksfel. Det var "första gången" dom hade hört talas om ett sådant fel. Anledningen til att jag frågade forumet är att det är skönt at ha lite "kött på benen" när bilen ska in till verkstaden i början av det nya året.

Soton
Stefan J:
Det säger dom alltid... Min gamla E46 320 -99 hade fem barnsjukdommar. Alla utom återkallelsen för airbagen hade dom aldrig sett förut...
Hej, lämna in bilen och hämta inte den förrän de hittat felet! Kan de inte hitta felet får väl köpet gå tillbaka?!? Glöm inte bort att du skall ha en lånebil, för de lär nog inte hitta felet direkt + att om du har lånebil så "skyndar" de nog på...

Björn Markholm
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.