|
|
|
|---|---|
|
Är lite småsugen på i första hand en 728 E38 som inte är alltför ny och dyr. Finns det pengar att tjäna på att inportera denna vagn från Tyskland, alt. låta någon sköta inporten åt mig ?????? | |
Scheckheft |
Hej Pengar att tjäna? Nej, den tiden är slut. I alla fall vad det gäller E38 innan faceliften 9/98. Läs vad som står på min sida angående bl a import: Länk Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Hej, Om du inte är rädd för att pruta och har lite tålamod så tror jag att du kan hitta billigare i Sverige än i Tyskland ! Henrik |
|
|
E38:an är svårsåld i Sverige också! eller så försöker folk ta ut för höga priser! Ska du ta hem en, köp en ärlig välservad med ALL utrustning, faceliftad, det kanske du kan gå +/- 0 SEK eller kanske lite mer på! Inga pengar o tjäna på dessa bilar mao. Volvo sägs det skall vara bra nu. Var i Tyskland för 2 månader sen och tog hem en bil, mötte två personer som körde hem bilar åt en bilfirma i Luleå (eller Umeå?), de skulle ta hem 55 (!!!) st Volvo 855 - finns det inte tillräckligt av dessa i Sverige ?? Sen får du se resan som en liten semester också =) åka runt och kolla på fina bilar, välja ut en - för att köra hem den.... Körde Berlin -> Stockholm non-stop sist, trevligt :))) Simon |
|
|
Sim, mötte ett bilsläp med 10st 855 turbo(sannolikt turbo) på E4an. Orsaken till att det lönar sig att ta hem den är att den är kraftigt övervärderad i Sverige och verkar fortsätta att vara det. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.