|
|
|
|---|---|
|
Bilen är besiktigad och går bra. 30000mil. enda utrustningen är fungerande AC. s o v däck drag. lite ytrost här och där! ska jag betala mer eller mindre än 14000Kr Länk | |
|
Hej! Får du den för det, så är det nästan ett "klipp" om bilen annars är i bra skick mekaniskt o rostmässigt(gravrost då).. Betänk dock att får du den för det priset utan större "resonemang" så bör du nog kontrollera iaf kamaxeln lite extra ;) Även när kamremmen med tillb.+vattenpump mm är bytt senast....T.ex. Kostnader för att ha "missat" detta vid kontrollen,KAN resultera i att det blir dyrare än du tänkt dig till slut ändå...Iaf är tillgängligheten(driftsäkerheten) reducerad tills sådant "mek" är åtgärdat :) Mvh Janne. |
|
| 520 12V verkar iskalla på beg-marknaden. Mindre! | |
|
Tycker bara att för 14 papp så är det svårt att få en besiktigad bil med fungerande AC oavsett bil. Fungerande AC måste väl ändå nu i begynnande "sommarsemestertider" innebara en viss ökad efterfrågan :) Mvh Janne. |
|
|
jag har hittat 520 som är i bra bruks-skick för 8000 kr... kolla i lila tidningen och annonsdirekt osv... där finns billiga.... tänk på att 129 hk på 1.5 ton är lite väl i underkant och även om du inte tänker köra fort så bidrar det hela till en rätt imponerande förbrukning... En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
Tänk också på att den bakre ljuddämparen är dyr.... En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
tror jag köper bilen! Behöver en bil i sommar när jag ska jobba i norge! |
|
|
bilen var en rost hög! Motor och låda OK! men dålig service historik! ingen bytt kammaxel! eller rem... har gått 32000 mil.. köpte en S**b 9000 -91 i stället... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.