|
|
|
|---|---|
|
6000 kr för en personlig bilskylt är ingenting om man jämnför med det här... Länk Några har helt klart för mycket pengar ;) "If you have to ask, you can't afford it" Mvh Eivind | |
|
Drabbar ingen fattig... =) Kanske skulle tipsat han om att det finns hemmagjorda, ja ha kunnat sälja en till honom för 1(!) mille... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
300+ : Nej, det gjör det inte.. Men det är rätt unikt måste jag säga :) Köp några roliga på dekaltrim.nu, och åk ned till Saudia Arabien å sälj. IGOTOIL vore rätt häftigt där nede :)) "If you have to ask, you can't afford it" Mvh Eivind |
|
|
Tjenna! kan inte norska, orkar inte gissa mig fram, vad handlar allt om? Mvh Mohsen |
|
|
Ah verkar som det är 1:a ggn man kunde välja slutsiffra i det landet/på den ön eller ngt och de började med siffra 1. Aktion var det i alla fall och han var oljeson/sjejk (stavning?) o bjöd högst- 15.000.000 norske kroner. M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Jag skrev fel.. Saudi Ariabien var fel. F.A.E (Förenade Arabiska Emirater) var det visst. Mohsen: 300+ har förklarat rätt bra "If you have to ask, you can't afford it" Mvh Eivind |
|
| Förenade arab emiraten.. =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.