|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Frågan om inte de gröna lysena är det värsta på bilen... Riktigt påhitt! Jag vill ju ha min bil som jag har den... Smaken är ju som baken... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Beemer4ever, hoppas verkligen att du skojjar ;).. nää det där var riktigt fult, fälgarna funkar, men jag gillar juh lite bling bling, är snyggt med stora fälgar... vingen går fetbort, dekoren är inte klok och passar 0 med färgen på bilen, samma med gröna framlysten.. och Ferarri Modena bakdelen är nåt jag inte kommer överense med heller, utblåsen sådär i mitten och långt ner så man ser halva avgaset är väl inte heller nån hit. nää som nån sa, en original m3a i utsökt skick med nåra små förbättringar... E46 m-läpp, ljus toning runt om, ett par snygga 18 - 19", klarglas blinkers, och lite sånt småpill, där har du en snyggt stylad bil, annars ska dom vara original, bmw har gjort all styling så smakfull till att börja med. /mvh jocke |
|
|
Beemer4ever: Jag ville bara medella att JAG inte är avundsjuk. Inte det minsta... Skulle jag få välja melllan en original M3 och den där "skapelsen" så är valet enkelt. |
|
|
Om man gillar "Pokemon" utseende på bilar så ! personligen ser det ut som en gulgrön groda. inte så vacker....o jag är verkligen inte avundsjuk ;) |
|
|
Absolut Ful ! Challe / |
|
| LexCom: Jag håller med dig. | |
haimaul |
Nu var det ett tag sen jag tittade i "Varför måste de" i Galleriet men det där är nog det fulaste jag sett. Nånsin. Gröna lampor... Hallå, liksom. Pricken över K:et. Tror ni den blir lättsåld den dag det är dags? Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Den e ju ascool. Skitschyssta flames o den gröna färgen e ju grymt schysst. Det jag skulle kunna klaga på är vingen lite för stor tycker jag. Riktigt schysst. Jag tycker ni är så grymt tråkiga som ska ha era m3or i standarsskick. Byter ni tillbaks originalfälgar när ni köper bil också? |
|
| tur att han inte hade som där stor grill så att bilen ser ut som en s40 | |
|
Jag tycker den var ganska läcker jag:P! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
däni: Japp, jag är kan erkänna att jag är "tråkig" och stylar bara med originaldelar oftast. Och....JA...Jag har tex. bytt till 18" BMW originalfälgar på min bil sen jag köpte den för en månad sen om du undrar... Hur som helst är ju det där säkert bara en show-bil och ska bara visa vad stylingföretaget som står bakom är kapabel till att utföra. Kan väl inte vara många som vill rulla runt på gatorna med en sån där??? Dessutom 100% säker på att den är olaglig att framföra på gator i det där utförandet. Gillar styling... men det finns gränser.... |
|
| Har det växt mossa på lysena? | |
|
Jag tycker det är grymmt tråkigt med sådana som bara slänger på plast utan nån eftertanke förutom att mest är bäst. /mvh jocke |
|
| pär:an varför skulle den vara olaglig | |
|
bmw_jerry! Ögonlocken, färgfilmen på framlysena, vingen är saker som inte är lagliga att ha på en bil vid färd, och jag skulle även tro att baklysena inte är typade för den bilen! |
|
|
Tycker att den var riktigt smakfull showbil alá TFATF, även fast jag inte är så mycket för styling överhuvudtaget! Byggarna av bilen tycker jag ska känna sig riktigt nöjda! |
|
|
Tycker oxå att den e grym ju =) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
dunstan |
Otroligt vilken ful bil! OTROLIGT!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.