AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.022

M-Paket E39?

Pa
35
Pantera
538i =),
När kunde man få M-Paket till E39 som tillval?
Förmodligen -00... för det finns E39 med M-paketet utan facliften i alla fall..

Pa
35
Pantera
538i =),
För man ser ju i en del annonser 97-99 t.ex 528:or med Mpaket.. Men dom M paketen är då eftermonterade elr??
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
M-paket från fabrik kunde du få från och med årsmodell -99
på 5 serien.

Mvh Johan
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Det är inte jättedyrt att eftermonter ifall du bara vill ha fram och bak stötfångare så det finns nog många som gjort det, har för mig att det paketet med stötfångare kostar runt 9500kr.men sen tillkommer det lite andra grejer i M-paketet.

Mvh Johan
Pa
35
Pantera
538i =),
Okej, Då är jag me.. För en E39:a utan M-paket är ju ba Blääää!!
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Ja M-paketet gör ju att bilen ser mycket roligar ut,skulle inte heller kunna tänka mig att köpa en utan, syns kanske i signaturen.

Mvh Johan
Pa
35
Pantera
538i =),
Absolut, Ger den en helt annan stil och look, Det här M-chassit vad är det för nå annat i det? Ställer lite dumma frågor nu hoppas nån orkar svara..

MVH//Johan
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Det sänker bilen 20mm fram och 15mm bak sen så vet jag inte ifall det är bara är andra fjädrar eller dämpare också. Länk

Mvh Johan
Jag tycker visserligen inte bakspojler är så jäkla snygg med ett singel rör som kommer ut som det gör orginal... det känns fattigt. Det är ju samma som M5... men en M5 har ju 4 utblås... då funkar den spojler alla gånger.

Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Dessutom sitter enkel röret snett från dämparen i 9 bilar av 10. Ser för jävligt ut förstår inte hur dem har kunnat missa det tyskarna.

Mvh
kristian
Precis... så bakspojlern skulle man kunna klara sig utan... men front är ur läcker...

Pa
35
Pantera
538i =),
Men ett litet avgasrör rättar man ju enkelt till.. Tycker den är snygg med M-paket, sänkt, lite små tonade rutor och svart på det.. Kanon bil elr va säger ni??
bm
338
bmw39
BMW Z4 2,5Si-07
jo m-paketet är snyggt, tror att S 328 R menar att den ändrar bilen utseende mest fram än bak vilket stämmer ...blir enorm skillnad med m-fronten

Pa
35
Pantera
538i =),
Jaa absolut blir enorm skillnad ja! Nått man ska tänka på med dom där bilarna? Nått som ofta pajar elr nått man ska kolla vid köp?? Hur är motorerna, Läckage? bla bla bla, Ös på med lite info nu när vi är igång..!

Jag är sugen på kanske bygga på en såndär bil, billiga i försäkring mm.

MVH//Johan
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Farsan har m-paket på sin 97:a dock efter monterat.

Mvh/ Daniel

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.