|
|
|
|---|---|
|
En X5 fråga: Bilen beställdes med funktionen "TV" men ej med navigation. GPS är ett måste! Så min fråga är om GPS kablar är framdraget? Man tycker ju att så borde vara fallet. Att det enda som behöver installeras är GPS antenn och en Navidator. Är det någon som har sett en bil med denna utrustning, känns verkligen snålt att köpa allt utan Navi enheten. mvh Kristian | |
|
Hej Kristian, mina erfarenheter från E38 är att det är samma kablage! Alltså det långa mellan bagaget och instrumentbrädan. Kolla under klädseln bak (eller var det nu sitter på X5) och leta efter ej anslutna kontakter där navigatorn ska installeras. Borde som sagt gå i samma kablage... |
|
|
Tackar för infon Fenmerca. Jag får helt enkelt riva lite. Känner inte till e38 så värst bra men man lär sig så länge man lever. Skönt att någon svarade i alla fall :) Konstigt att förra ägaren glömde bocka i den funktionen i listan. Då allt annat är med. mvh kristian |
|
|
Alf_VON_Sil; Det tror jag aboslut. Men du saknar väl huvudenheten, antenn på taket och säkert några relän. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.