|
|
|
|---|---|
|
Kolla in den här länken så får ni se en som har haft TUR!! Vad säger man? www.corvair.ca/max-boost.htm | |
| det är inte varje dag man vaknar och undrar vad det var man drog hem kvällen innan! | |
|
Länk ojsan hoppsan |
|
| Var är texten angående "vansinneskörning"? Hade det varit en grabb på 20 istället så hade det talats om mycket hög fart, vansinnesköring osv. Nu så är det helt normalt att braka rätt in i ett hus bara sådär... Dessutom nämns inte bilmärket en enda gång. | |
| Det är ju trots allt aftonbladet vi talar vi skräp Nr1 | |
|
Ser ni att det är en E34?? Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. Länk |
|
| Ja baken ser ut som en sån! | |
|
Jag ser att det inte är en E34, dock är det en annan 5 serie modell nämligen E39. Mvh |
|
| Måste vara blind, inte är det en bmw. | |
|
Det är INTE en bmw. Det står ju till och med SUBARU på första bilden..på skuffluckan Subaru impreza.... aj aj, börjar ni bli gamla eller ? ;) Mvh, Christian |
|
|
Christian: De är två olika olyckor!! Subarun är i Canada (tror jag) och den eventuelle BMW'n i Sverige.. Har svårt att få ihop bilden till något överhuvudtaget.. /Caspar |
|
|
är det någon med bra upplösning på skärmen? motorn är ett hett tips. tycker mej se att det står BMW på toppen. kan vara inbillning med den här kassa upplösningen! *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
|
Olyckan hände i närheten där jag bor, och enligt en kamrat tlll chauffören som jag känner är det en E39 som hon lånat av sin mor. Hon blev inte heller särskilt allvarligt skadad, av vad jag hört. BMW CS #5206 |
|
|
okej kanske är e39 då fast jag tycker baken liknar mer en e34 i så fall... B-M-W |
|
| e36 enligt min uppfattning | |
|
åååhh... va ni håller på.. :) Ser ni väll att det är en Dodge Charger från 1977.... :) Skitsamma vad det var för bil huvudsaken var ju att alla klarade sig... Mvh Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.