|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vart man kan få tag på hamann kopior av denna modell: Länk det ska hälst va 4*100 bulltmönster! någon som vet nåt? tacksam för svar /Tobe Planerar sitt vrål-åk;) | |
|
Länk en till fälg som jag gärna skulle villja se en kopia på också /Tobe Planerar sitt vrål-åk;) |
|
| Länk | |
|
IHF: det är ju Breyton kopior... inte Hamann. |
|
|
nej dom liknade inte hamann..jag hittade några ganske fina i usa men det kostar väl att få hem dom också..någon som har gjort det tidigare här? /Tobe Planerar sitt vrål-åk;) |
|
|
Inte fälgar men annat... du får ju pröjsa momsen+10% i tull och frakt... sen blir det inte så billigt. |
|
| www.molway.com har Hamannkopior, men i 5x120-bultcirkel. | |
|
Länk menar du dom?? fina men 5*120 *suckar* dom skulle sitta myckt fint på e30 med m-paketet..mycket fint. får väl kanske borrra nya hål i navet. vad kostar spasers som omvandlar 100*4 till 120*5?? skulle tänka mig att dom inte är allt för biliga. /Tobe Planerar sitt vrål-åk;) |
|
|
aj..lite stavfel men det funkar /Tobe Planerar sitt vrål-åk;) |
|
| Inte de jag tänkte på. Tror de heter Design 72 där. Finns under BMW-fälgar. | |
| kan detta var något Länk | |
|
IHF: skitsnygga! men.....dom är ju dyrare än äkta hamann fälgar i usa och då räknar jag med frakten å allt...tänk också på att man måste ha hem domdära fälgarna från tyskland. men tack ända! /Tobe Planerar sitt vrål-åk;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.