|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Mycket snygg!! BMDoubleV Min bil: Länk |
|
|
Inpressning 19" BBS CH 8,5= 35, 9,5= 40 /Johan |
|
| harm kan du skicka bilderna till min mail på inredningen | |
|
Ruskigt fin 330! :) Ett par M-speglar och kanske phosphyre angel eyes hade suttit som en fläskläpp. Ett fråga till er andra: Det tidigare nämda avgassystemet som HARM har på sin sedan borde väl passa på en touring, eller? Tänkte närmast bestämt på min egna 328iT? /S |
|
|
Sonny: Touring, Sedan och coupe har samma uppfästnignar för avgassytem så ja de borde passa.(de är bara cabben som har specifika) De finns lite mer välrenomerade tillverkare av sportsystem som har samma lösning. Till exempel Eisemann: Länk Länk Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Glömde en sak, Eftersom 330 har M54 motor så hade den dubbla rör hela vägen. De har inte M52, så just de systemet kommer inte att passa på din bil. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Jag såg denne bilen i galleriet i går, och tyckte den var helt underbar! Grå dekor på siden är faktiskt mycket snygt. Jag vill också sänke min bil. Vad heter sänkningssatsen? |
|
|
Jag såg denne bilen i galleriet i går, och tyckte den var helt underbar! Grå dekor på siden är faktiskt mycket snygt. Jag vill också sänke min bil. Vad heter sänkningssatsen? |
|
|
Morten: De står i texten. H&R sänkningssats. Ni norrmän alltså :) Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
wendtan: Bara för att vi inte spelar i EM är vi väl inte dumma för det ;) Om bilen så tycker jag den är grymt snygg! Rent och smaklig styling. Så det skall vara.. Undrar bara hur den låter. "If you have to ask, you can't afford it" Mvh Eivind |
|
|
Mycket snygg! Personligen tycker jag däcken är lite väl breda. Skulle också köra med 2 avgaspipor. Blir lite väl maffig... ...men så kör jag ju 316 också ;) MVH Jonas |
|
|
clean....snygg helt enkelt!!! tvåan på tvären och 3an flat out...thats bmw man!!!! |
|
|
Underbar! M-speglar på och inte utblås på båda sidor. sen e ja nöjd! =) Fin färg, fälgar och sänkning! M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
Mycket snygg bil. En av dem snyggaste sedan jag sett faktiskt. Dekoren på sidan är lite mycket för min smak men annars mycket fint! Ta det nu lungt med stylingen så du inte hamnar i julgransträsket. Gratulerar för bra smak! Mvh kristian |
|
|
riktigt snygg bil. jag vill också ha 4 utblås.... |
|
|
Hej, tack för alla kommentarer - ROLIGT! Kan bara meddela att avgassystemen är omgjorda på alla bilar iom att cabben introducerades. Cabben har ett kryss-stag undertill vilket gjorde att BMW var tvunga att använda två mindre mellanrör än det stora enkla tidigare för att överhuvudtaget få plats med avgassystemet. PGA det har alla de största sexorna idag två rörs-avgas istället för single. En annan petitess... RAY är faktisk ganska stora i Europa. De är de som tillverkar avgassytem åt bla, novitec (ALFA), Lexmaul (Opel), Hartge etc etc.... Ganska kul att de största europeiska avgastilverkarna faktist köper sina system från lilla svedala... //Marcus |
|
| Tycker du ska göra en liten liten stylingsak på bilen med anknytning till ditt arbetsredskap, de som lyckas upptäcka det kommer kanske säga "haha tror han att han är pilot". | |
|
Harm: Dubbla rör sitter det på alla e46 med M54TU. Dvs 320-325-330. Att Coupen/sedanen/touringen skulle fått ett annorlunda system bara för att cabben introducerades tror jag inte på. Cabben har ju ett specifikt system om man beställer ett eftermarknads system. Däremot de övriga delar uppfästningar och således avgassystem. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
330n har iof ett modellspecifikt avgassystem som skiljer sig från övriga M54 motorer. Men de är samma grundkonstruktion dvs dubbla rör hela vägen på alla M54. Var God att söka innan du frågar! Länk |
|
|
Angånde rör. Jag vill minnas att M52-TU har dubbla rör till katten sedan enkel? Kan ha fel men har för mig att jag såg detta under min bil sist jag hissade upp den. Någon som vet? Mvh Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.