|
|
|
|---|---|
|
När jag köpte min bil såg jag att skyddsglaset till strålkastarna såg ut som de hade smält av värmen från strålkastarna. Jag antar att de använde starkare lampor än tilllåtet. Går bilen igenom besiktningen med dessa, jag tycker att belysningen verkar lite ojämn när jag lyser mot en väg. Vad kostar dessa original och finns det icke originala också, isf vad kostar dessa? Kan man önska och få dessa tonade? I'd rather be dead and cool, than alive and uncool. | |
|
Grodan: Kolla www.stylabilen.se (eller om det är .nu). De säljer lampinsatser för E46, i alla fall med Angel Eyes. MVH Tobias |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kolla med Shoopkeepern Kenta tror han kan ha angeleyseinstatser på lager, såg nått sånt i lördags i Gävle. Länk Men det ser ut som det finns lösa täckglas att köpa på BMW men har ingen prisuppgift. Finns med i reservdelslistan,men inget artikelnummer angivet. Kan tänka mig att besiktningen kan ha synpunkter om du har felaktig ljusbild. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.