|
|
|
|---|---|
|
Finns det svensk verkstadshandbok till E36 -92? Hittar bara Engelska? | |
| skulle jag med bra gärna vilja veta. | |
| kolla med biltema de har bra böcker | |
|
hittade den (men oj vilken skit sida dom har) ArtikelNr. Produkt Antal Pris 73-528 Reparationshandbok 1 198,00 kr Postorders kundservice når du vardagar kl 08-17 per telefon 013-13 00 25 (endast postorderkunder). |
|
|
Deras Postorder via tele/web är stängt till september... så han på kundtjänsten sa lite spydigt att jag fick ta bilen och åka till deras butik o köpa den... men vafan.. blir juh billigt! bor 3 mil norr om gävle... om det finns nån snäll själ som har lust o köpa en åt mig o skicka så vore d guld.. maila mig isof! |
|
| 3 mil? hehe jag har nog ca 100 mil till närmaste biltema gud vilken skit firma.skall se om den inte går att hitta någon annanstans | |
|
ja 3 mil norr om gävle.. sen 10 mil från gävle till uppsala där biltema finns =) Men du har väl _bara_ 50 mil till sundsvalls biltema =) Billig rep bok =) |
|
| Biltemas servicehandbok till e36 är Haynes bok som är på engelska (mycket bra f.ö.). Någon svensk bok till e36 finns inte vad jag vet. | |
| enl deras sida skall den vara svensk.men förvånar ju inte det minsta om den skulle vara på engelska med språk nyckel.äh beställer en engelsk från mekonomen känns inte som man vill gynna biltema. | |
|
jag har ju 5 km dit... usch ;) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Finns inte denna Haynes på svenska? en kompis farsa hade den på svenska till e34 och e30 fram till 89 iaf... "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.