|
|
|
|---|---|
|
Det har väl alla seriösa BMW-ägare gjort;-)Jag gjorde det 1979! /A | |
|
Jojomensan, jag gjorde det -82 tror jag det var... :) Mvh Björn Länk |
|
| Självklart, rundtur i fabriken 2001. | |
| Var på BMW-museet i München för 16 år sedan. | |
|
Givetvis! 1985: Fabrik, museum, och BMW Motorsport GmbH i München 1988: Fabriken i Dingolfing. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
1995: BMW Motorsport GmbH i Garching, muséet i München samt Alpina i Buchloe. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Japp 1982 var man ner i en 2002a. Sen gled vi in på hemvägen från italy 2003 fast i en husbil av märket Peugeot. mvh/micke Länk Länk NY |
|
|
1978 Alpina i Buchloe, 1996 BMW M GmbH i Garching, 1997 BMW US Plant och museum i Greer, South Carolina (Spartanburg). /// Gunnar E. |
|
|
Jeg har ikke besøkt BMW i München, men i 1986 besøkte jeg Porschefabrikken i Stuttgart...var også en tur til Porsche´s utviklingssenter i Weissach. Et besøk ved BMW i München hadde imidlertid vært cool :-) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
1974 var jag första gången till museet,jag gjorde det dagen efter jag och min pappa hade varit på VM finalen i fotboll.Fast jag tycker att om man är i München så skall man även besöka tekniskamuseet där har dom mycket intressanta saker att studera. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
| är det nån som varit där o tagit bilder som man kan få se | |
|
Länk ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
| Jerry - här har du Tommies och Jannes utmärkta reportage om museet: Länk | |
| tack så mycket för länkarna...trevliga bilder :) | |
|
Yep, jag var på museet 2001. Jag missade dock att besöka fabriken. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.