|
|
|
|---|---|
|
10500mil med följande utrusning ABS, Airbag, Beifahrerairb., Radio, Servo, el. Fensterheber, Alufelgen KLIMAAUTOMATIK, 4xAirbag, Lordose, ASC, E-Spiegel, Nebelscheinwerfer, Bordcomputer mit Check Control, ZV+FB, 5-Gang, G-Kat, Radio BMW, geteilte Rücksitzbank, Laderaumabdeckung, Trennetz, Heckwischer, Colorglas, Sitzhöhen-Lenkradverstellung Mvh Marin | |
|
Skulle tro att det går att få ut 160-170' för den i Sverige, antar att den är fullservad och i gott skick. Kan vara svårsåld då den inte är så välutrustad, särskilt skinn eller multiratt(dvs farthållare) är eftertraktat. Dessutom har den gått förhållandevis långt för en 01a. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jag tror inte den är het, den har ju ingen utrustning alls förutom alu, klimator (klima standard) och svankstöd! den är extrautrustad för max 10 papp.... det står inget om färg, men en solidfärg på den sällsynt klena utrustningslistan gör den inte hetare. jag tror inte du får ut 160' för den. Shopkeeper-Kent sålde sin 525iT -01 någon tiotusing dyrare än så, men då hade den widescreennavi, trådlös mobil och en massa mer. faceliften drar upp priset en del, men bilar som denna är jättesvåra att gissa. du kan få 160' för den, men kan samtidigt bli stående med den och få hinka iväg den för 130-140' om ett halvår. utrustning säljer, ingen tvekan om det. lycka till! mvh Johan |
|
Färgen är i alla fall rätt! Blåmetallic :) Jag kan få hem den för strax under 130'. //Marin |
|
| Ska du ta hem den för eget bruk så visst, men tänker du sälja den vidare så... näää... :) Det blir för liten marginal för att det ska vara värt det. | |
|
Alla mina bilar är alltid till salu för rätt pris, eller hur Johan :) Kan man inte göra snabba 20' så hoppar jag över. Det blir en A6 avant istället. Antigen full, full, full smetad bil eller också helt snik men billig. |
|
| Både E39:an och A6:an har ju fått avlösning nyligen, så det är bara att se till att hitta bilar som är "full, full, fullsmetade"... ;D ...om du tänker sälja vidare fortast möjligt. Nu är väl iofs - om man får generallisera - A6:ans målgrupp lite mindre utrustningskänslig än E39-spekulanterna, men en välutrustad vagn till "normalpris" är alltid mer lättsåld än en billig utan utrustning i samband med modellskiften | |
|
Tror att denna 525a blir mycket svårsåld, inte ens multioatt(östgötska!). Tror att 160KSEK är mycket svårt att få för den, snarare 130-140KSEK i slutpris nu, glöm inte bort att den är fyra årsmodeller gammal 1/9 iår! /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.