|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Just det, [Gavlenet]M3-E30, under mappen Gävle träffen 04 ligger både film och bilderna. Mvh Abbe Länk |
|
|
[Gavlenet]M3-E30, under mappen Gävle träffen 04. Mvh Abbe Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Har satt upp en ftp... Dump där... Jag lägger även ut där.. ftp://bmw:bmw@jorgen.no-ip.biz |
|
Om ni behöver plats för filmer och bilder så har jag 100mbit lina till min webbserver.. maila vid intresse! /Jimmy Länk |
|
|
Jörgen: När beräknar ni att listorna är uppe på BMWCS?! M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Jag kom nyligen hem till uppsala, gick ju inte köra bil tidigare- Läs vi hade kul på kvällen :) Ska väl försöka under måndag-tisdag... Har tyvärr massor att göra på jobbet, annar har ju kunna lovat imorogn. |
|
Jag får också tacka för en underbar träff! =) Riktigt schysst väder och god stämmning samt fina bilar. Trevligt att träffa alla också. Önskar ja kunde ha haft med M3an :-/ Skulle va kul att köra konbana me den =) Aja, blir till att ta med hjälmen nästa år ;) Ska redigera filmen i veckan då jag filmade en del. Ha det bra! Mvh Tobias |
|
|
Tackar åxå för en trevlig tillställning! blir defenitivt återbesök. Nästa år ska jag vara med och köra också :-) |
|
|
Lysande som vanligt. Det enda vi gjorde fel var att gå på heartbreak istället för att stanna på Matildas! Jävligt skoj va d iallafall! E fan sliten fortfarande... Men många potenta vagnar. jimpa |
|
|
Här finns det lite bilder från träffen Länk |
|
|
Ser ut att varit en bra träff... vi som åkte till Karlskrona vi fick ju i alla fall se lite regn också... :) |
|
|
bidrar oxå med lite bilder... Länk |
|
|
Jäkligt kul och grymt bra arrangemang !!! hoppas nån fick med min snurrning på film :.-) |
|
|
540is, ska kolla genom min film, filmade inte själv så jag vet inte om den är med, bilen din är med på min film men vet inte hur mycket och så. Mvh Abbe Länk |
|
Franke |
Jag har filmat alla bilar som var med o körde i första "omgången" av rejset. Har filmat ca 50 min som jag kan redigera ihop till en större film än den tidigare som jag delat ut om intresse finns. Mvh Danne |
|
Franke: Det vore trevligt :) "första omgången" är det konbanan du syftar på då?! M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Fina bilder, någon här som har den M5 Winkelhock som syntes på "Labans" länk? - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Franke - Redigera fort =) är sugen att se mera! /// Nicke Nytt rekord med M5an, 2,86 l / mil =) |
|
Franke |
stephan: Tyvärr så filmade jag ingenting ifrån konbanan. Kom dit så sent på dagen. Har filmat alla bilars första rejs från klass1 till klass5 på 402m. Sedan andra körningarna i klass 5. Den film jag klippt ihop har bara varit från klass 5. Tänkte att det borde vara roligt för dom som körde någon annan klass att se sej själv på film. Mvh Danne |
Franke |
Har inte tid att göra klar filmen förrän till helgen men jag säger till när den blir klar. Mvh Danne |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.