AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.576

Ett nytt forum...

Dags att öppna ett nytt forum snart med tanke på att 1-serien släpps :-)
stefannorr
Blir nog inte så,har velat ha ett e-39 forum för 5 serien länge.
Det skulle ju bli en j-a massa forum om alla modellkoder osv skulle ha ett eget forum. X,1,6 - serien osv får nog nöja sig med "samtliga bmw modeller" tills det rullar betydligt fler av bilarna på våra vägar.

____
Reach the door with a breath and a scream.
Da
77
Daniel.N
330xi Touring -07
330i Touring -03
..och nackdelen med en j-a massa forum är .. ? Speciellt på ett vältrafikerat forum som detta vore det SKÖNT att slippa se en massa snack om saker man inte är intresserad av. Jag tror inte jag är ensam om att inte vara intresserad av ALLT som sägs på autopower ;).

--Daniel
Håller med Daniel.N. Finns väl ingen anledning till att inte X,1,6-serierna ska ha egna forum? X-serien är ju iaf redan rätt vanlig på sveriges vägar.
Jag måste hålla med... vore ju bättre att det finns ännu mer specifika trådar.... enklare att sålla..

Jeao!
Antingen avdelningar efter serie eller efter chassie!
Kompromiss vid det blir ryttet...
stefannorr
k1mzo> e 39 hör till e 39..hmmm..du menar 5 serien eller va?finns ju inget e 39 forum,däremot 5 serie forum,men skulle helst se ett 5 serieforum uppdelat i före 96 och efter 96!
uf
314
uffe12a
Bmw 325im-04
du tror inte det skulle bli lite många forum då? Bmw är ett ganska gammalt bilmärke.:D

saknar mer ett 6 serie forum.av det finns inget trots att det nu finns 2 6-serier(gammla och nya)
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Ett forum för E39 hade varit kanon är det någon som frågat autopower crew om detta?

Mvh Johan
jp
464
jpn
523im -99
ett e30 forum hade inte varit helt fel...

B-M-W
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.