|
|
|
|---|---|
Mattias Larsson |
Någon som vet vad som pågår? Körde in rätt många 1-seriebilar på Sturup Raceway i morse. /Mattias |
|
Det är den internationella premiärvisningen för pressen som pågår. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Läs även här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Mattias Larsson |
Tackar! Bra med folk som har koll på läget. :-) |
| när ska den börja säljas | |
|
Åker ni ut till Shellmacken i Limhamn så är det där de tankas samt tvättas regelbundet. Var där tidigare idag och då var det ca 10 bilar där. Bra tillfälle om man vill kolla närmare. |
|
| var dem snygga live | |
| Den är ok tycker jag. Är nyfken på en till sambon. | |
|
Var nere i Skåne ett tag för ca en och en halv veckas sen. Såg då ganska många 1:or på motorvägen mellan Malmö och Sturup. Tycker att bilen ser helt okej ut men väntar med ett övergripande betyg tills den fått "smälta" lite som jag tycker bangles bilar behöver men sen så blir dom läckrare allt eftersom tiden går .... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag har tur som har fått jobbet att vakta bilarna på sturup Raceway så jag har tittat mycket nära på dom. Tycker bilen ser snygg ut men jag hade inte köpt den. Bilarna testas ute på banan och sen har dom en liten visning där med. Dom vissar upp olika delar från bilen, bromsar, däck och sånt. Sen har dom en krockad 1-serie där med. En cool sak är ljusen som sitter under dörr handtagen. Bra när det är mörkt ute :) Vill man komma nära och titta så åk ner till shell i limhamn. Finns runt 50-60 st nere vid Ö-bron men ditt får man inte köra. Har tagit lite bilder från visningen så får se när jag kan lägga in dom. |
|
|
Körde om ca 25st på Ö-bron i går. Helt ok. Faan så mycket snyggare än nya 5an... Tänk om nya 5an hade haft fronten från 1an, då hade jag nog accepterat den:-) *BAWORAK* |
|
|
Jag tycker den verkar lovande... helt okey liten bil.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.