|
|
|
|---|---|
|
Hej var på bmw idag å ville få reda på vad bilen hade för utrustning när den lämna fabrik... vad betyder: 306 fernbedienung fuer zv/dwa resten stod på engelska... sen har ja 801 germany version.. vad innebär de?? Min pärla :-) Länk | |
|
när ja ändå e igång va menas med: dev.seriesE36 (C) C?? Type 325I (ECE) ECE???? Upholstery ANTHRAZIT KOMFORT (0514) tacksam för svar :-) Min pärla :-) Länk |
|
|
Ok, i ordning: 306 Fjärrkontroll till centrallås (ZV=Zentralverrieglung) och larm (DW=Diebstahlwarnanlage) 801 Tysklandsutförnade, med tysk intruktionsbok och tyska dekaler mm C = Cab? ECE = Europautförande 514 Anthrazit grå klädsel, komfort är troligen vanliga stolar, alltså icke sportstolar Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erikw tack för svaren... så stolar å sånt är alltså bytt e svart skinn i den nu... Min pärla :-) Länk |
|
|
Nja, BMW brukar kalla sina svarta för Anthrazit, så det kan nog stämma. Du skriver inget om skinn (Leder), men det kanske det står i listan? Tygklädsel brukar kallas "Stoff" eller "Stoff-velour". Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.