|
|
|
|---|---|
|
Finns ju redan en tråd om snyggaste fronten, så vad passar då bättre än att starta en tråd om snyggaste bakdelen/bakkjolen/bakspoilern, eller vad det egentligen heter... Ska nämligen själv ta av min Seidl M-flash, men vet inte riktigt vad som ska inhandlas istället. Vad tycker ni jag ska lägga mina sista dineros på? :) | |
///M.D |
tycker denna är grymt fin Länk --- Bilder på xXx BMW´n Länk |
|
Jag tycker inte att en e36 kan bli snyggare än med original m3 trösklar, speglar, front och bakspoiler. Det är så perfekt...så mitt svar på snyggaste bakspoilern blir "vanlig" m3 :) En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Det är en sån jag har! Seidl M-flash. Såg förresten att den var typ dubbelt dyrare på G2 styling... Mer!!! |
|
Dark Rider |
///MD: tycker ej den å så grytm snygg den går ju som inåt där nere ser inte bra ut blir ju smalare som...däremot bakjoln på biln min e GRYM! =) Bil´n min: Länk |
///M.D |
DarkRider:håller med att din e fin:) beemerFInne:Orginal är dyrare,plus att dom är i glasfiber. --- Bilder på xXx BMW´n Länk |
|
Darkk Rider: håller helt med om att den "går in" för mycket på sidorna. Bakifrån är det OK, men snett framifrån skiter det sig. Naturligtvis såg man ju inte det på bilderna då man köpte.. :( Hur är det förresten med Rieger? Är passformen så bra som det sägs? Jag menar, de är väl i glasfiber, och glasfiber "lever" ju litegrann... Funderar på Riegers bakkjol, inte Infinity utan den andra, minns inte vad den hette... |
|
///M.D |
rieger är i plast... --- Bilder på xXx BMW´n Länk |
| Länk den här e grymm | |
|
Har kikat på båda dedär "ACE design Scream", ska beställa en sån. Den som dark rider har... Hur är stylingkompaniet att handla med? Är ju kul att veta på förhand... Nån med erfarenheter av dem? |
|
| dark rider har väl inte ace design scream | |
Dark Rider |
Jorå ace scream 2 e46 look har jag bmw jerry! Bil´n min: Länk |
|
Kan inte göra annat än att instämma med spookshow, Bättre än så blir det helt enkelt inte Ni får ursäkta grabbar men dom andra får mig bara att må dåligt... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| dark rider men det är väl inte samma som jag länkade | |
Dark Rider |
Andersson_csi: oki måste va tungt å leva om man mår dåligt varje gång man ser en e36 med nåt annat än orginal m3 =) Bmw_jerry:De har du rätt i! Bil´n min: Länk |
|
Dark Rider: Jo det är lite småjobbigt ibland men jag försöker att ta det med en nypa salt. :) Gläds istället mer när jag sen får sen en med M3-kjolarna :) btw så tycker jag ändå att din bil har sin charm, Hade ju inte varit så kul om alla tyckte lika och hade identiska bilar...inte sant... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
>Andersson_CSI, denna? ;) Länk M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
|
>Andersson_CSI, denna? ;) Länk M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min M3:a: Länk |
|
| Handla du från Stylingkompaniet, det funkar bra säger jag. Har man problem med monteringen så är det bara att ringa dit så får man hjälp över telefonen. | |
| är det stylingkompaniet som har dem där två stylade 235:orna..en svart och en orange | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.