AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.000

sätta på e46 front e36?

nikkieb0y
har en m3 e36. har precis satt på m3 e46 front. rätt eller fel? borde bilen vara org?

Snart i bakspegeln nära dig...
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Denna tråd kommer sluta i en liten skara med uppfattningen om att bilar gärna får se ut som pokemon´s, samt dom som tycker det ska vara original med eventuellt lite diskret styling.
Vad ska du då dra för slutsatser av det? Mitt tips är att du ska göra vad du själv tycker är snyggt. Behåll om du gillar det, byt om du inte gillar det.

Bryr du dig om vad andra tycker ? Jag tycker det ser förjävligt ut. (att döma av tidare modifieringar som denna)
No offense.
Det ser helt klart alldeles för jävligt ut. En riktigt styggelse.

Känner igen bilen du har sedan tidigare och det är (eller åtminstonde var?) ett unikt skick på den och jag tycker att det är tråkigt att du ska på med en massa skräpig extraplast.

Det vore synd att förvandla en M3 till en epa. Men som sagt, det är din bil.

Min åsikt.
nikkieb0y
tack för era åsikter.
nilez -> bilen är unik skick än, därför jag köpte den. och jag vill självklart behålla den i samma skick. jag bara undrade vad andra bmw ägare tycker om att sätta på en sån front. är själv väldigt tveksam. i och med detta kommer den nog aldrig till lack. sen undrar jag vad du menade med "eller åtminstone var?"

Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Min åsikt är att du ska ha kvar bilen i nästan orginalskick, dvs småsaker som mattor,mm mm kan man "leka" lite smått med för det är inte svårt att återställa. Men inga fronter från andra modeller osv. Förstör en annars så vacker bil enligt mig!
Men som tidigare sakt, det är din bil och gör som du vill men om den är i ett unikt skick(min defenition av unikt=välvårdad) så behåll den så. Vem vet en vacker dag i framtiden kanske den börjar stiga i pris...orginalbilar växer tyvärr inte på träd längre...

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
pob
Jag brukar vara i mot andra frontar på E36, men jag måste säga att E46 fronten oftast gör sig ruskigt bra! Det tycker jag iaf..

Kärleken - Länk
nikkieb0y den är väl inte sänkt 10cm
nikkieb0y
bmw-jerry -> jo. den är sänkt 10cm, 100mm, 1 dec, 0.1 meter. va du vill...bilen är brutalt låg...drygt när man ska lyfta upp den. men snyggt!

har du nån bild på den
nikkieb0y
klart jag har bild på den. ligger i din mail...

Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Vill oxå se bild ju ;)

"E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån"
nikkieb0y > Anledningen till att jag skrev så är att det var ett tag sen jag såg bilen.

Det kan gå fort för vissa att skabba ner en bil totalt. Säger inte att du gjort det, men jag ställer mig tveksam till all plast.

MVH
nikkieb0y
nilez-> aja. när såg du bilen senast? antar att det var när killen från borlänge ägde den??
nikkieb0y
uttryckte mig fel från början. fronten är köpt men inte kommit på lack än. den är bara provmonterad olackad...
Det var när Jerker i Hedemora hade den, förra sommaren om jag inte minns fel.

En gång i tiden satt det evo-vinge och takvinge på den. Tror jag har kort på det i datorn hemma. Såg inte fint ut.
nikkieb0y
nilez-> kan du kolla om du har dom bilderna? skulle va kul och se. takvinge är väl inte så fult? om du menar den som går över bakrutan? evovinge är väl mindre fint kanske...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.