|
|
|
|---|---|
| Om sufletten till Z3M släppt från infästet till bakrutan (ca 1 cm nära vänstra hörnet) är det billigt att åtgärda eller? Tacksam för tips. | |
|
Lossnar typ på alla Z3 med suflett. Går att köpa lite superlimm och limma fast om det är vid rutan det lossnat! MVH |
|
| Tack! Skall testa! | |
|
Menar du på utsidan av rutan? I så fall hade jag inte använt klister utan dubbelhäftande tejp som tål vatten. Det blir svårt att byta ruta om du skulle behöva detta någon gång i framtiden annars. Mvh Mfl |
|
|
Jag har lite svårt att förstå var ditt problem är någonstans!" Själv har jag ägt 2 st Z3 Roadster som har haft samma problem med bakrutanans infästning! Det är cabtyget som glipar några centimeter vid den tunna plastlisten som går runt plastrutan, i mitt fall vid hörnböjarna. Det verkar som tyget är lite kort eller krymt på något sätt, har försökt att putta in tyget igen under plastlisten men det har alltid misslyckats. Är lite osäker om ditt problem är det samma, men är rätt övertygad om att fler Z3 ägare har samma problem som jag!? Yatooil & MFL ni har två olika lösningar på problemet, är någon av dessa att rekommendera för mitt problem eller finns det någon annan bra enkel lösning? //Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.