AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.041

Hjälp! Vad är det för stad jag bor i!

Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Länk

???

Mvh BJÖRN
No body realy dies.....

Bäst du ser upp när du åker hem från jobbet ;-)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
Ei
656
Eivind
E46 316 M-sport touring 2005
Får man körkort automatisk när man blir född där nede eller? ;)
Värkar som det har varit en del olyckor i hbg-trakten på senaste..

"If you have to ask, you can't afford it"

Mvh Eivind
Tror vissa har potential att hamna i statistiken! Ge tusan i det!!!!

Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Eivind: Körkort??!! Vad är det? =)

Mvh BJÖRN
No body realy dies.....

Ne de föds inte med dem...de får dem i kellogspaket ;-)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW!
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
tycker det har varit väldigt många olyckor i hbg trakten på senaste tiden. nästan hälften har skyllts på streetracing. majoriteten är 18-25 åringar. det är illa.

*om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?*
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
jag menar olyckor med dödlig utgång.
Perstorp och Östra Ljungby är en ganska bra bit från Helsingborg, den artiklen beror nog mest på nyhetstorka. Det sker nog lika många olyckor i hela landet, det är väl bara att HD ser det om intressant att skriva om alla olyckor som de får reda på, stora som små.
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
denna våren har det förekommit flera olyckor där det är vänners bekanta iblandade. den närmsta var min kompis bror som omkom sent i vintras. det var hemsk. han hade en fru och dotter på 2 år. hon sprang och frågade alla "var e pappa?" vad ska man svara?

en klasskamrat kände 19 åringen som omkom på gasmästaregatan.
Länk

det var många av mina vänner som kände kvinnan som omkom mellan Hyllinge och Åstorp.
Länk

det börjar bli för mycket.
jp
464
jpn
523im -99
en 14 årig flicka blev för ett tag sedan ihjälkörd alldeles utanför där jag bor och personen som körde var släkt med flickan!

det händer mycket tragiska trafikolyckor på våra vägar...

B-M-W
Fr
5
Friberg
E30 316i -90
Det jag fragar mig ar var alla dessa sjalvutnamnda "Rally-Blomkvist" ar nar det ar bankorning pa F5 i Ljungbyhed? Dar finns det perfekta mojligheter att trana sig som forare och lara kanna sin bil under sakra former. Tyvarr ar det val sa att de inte vagar testa hur bra/daligt de verkligen kan kora - istallet ar det mycket "sakrare" att kora runt i Hbg och gasa vid trafikljusena...

Det ar sant djakla sloseri med manniskoliv pga dessa olyckor - speciellt eftersom de flesta av dessa kunde undvikas om foraren larde kanna sina egna och bilens begransningar pa bana istallet. Dessutom minskar behovet av att buskora om man gjort detta pa bana nyligen!

Nasta tillfalle pa F5 ar for ovrigt den 31/7 och da vill jag se fler BMW pa banan! ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.