|
|
|
|---|---|
|
För att visa hur mycket jag tycker om BMW har jag nu.. i natt gjort en liten film :) Högupplöst: Länk [15 910 kb] Lågupplöst: Länk [5 586 kb] :D Ein schönes topaz blaues deutsches Auto mit rostigen rohren -00 | |
| Jasså, är du här nu och snurrar oxå ;-) | |
|
*S* snurrar ju över allt :) Ein schönes topaz blaues deutsches Auto mit rostigen rohren -00 |
|
|
Bra filmat. Sådana här filmer är alltid kul! bra jobbat. Fin bil också. Många här är väldigt duktiga på film redigering! Mvh Kristian |
|
|
I.D.G.E: helt kanon =) va ere fö låt du spelar där? riktigt bra ju =) |
|
|
Toiny: tackar :) Låten du undrar över är: apollo - dance (radio_mix) Ein schönes topaz blaues deutsches Auto mit rostigen rohren -00 |
|
|
Läcker film helt klart! Bra gjort! Fanns inte mycket att klaga på helt enkelt men om jag måste hitta nått så var det att filmen var alldeles för kort. :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Har väldigt lite material eftersom jag vart tvungen att snabbt låna kameran av en kompis =\ Men nån dag ska de bli mer.. kanske göra en lite längre :) Ein schönes topaz blaues deutsches Auto mit rostigen rohren -00 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.